Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze komt erg goed over, gaat zeker aangeschaft worden maar gaat niet de lucht in met te veel wind, dan bewaar ik hem wel voor een speciale gelegenheid.In Duitsland al op een demo geschoten.
Ganz Geil! Het enige wat ik nu kan zeggen is "ik had er meer moeten bestellen".Nog een filmpje gevonden:
Ganz Geil! Het enige wat ik nu kan zeggen is "ik had er meer moeten bestellen".
Ik had de 30mm Vortex 2 afgelopen jaar. De burst was heel dicht tegen f3 aan. Dit effect kan prima met flinke burst (en wind):Deze komt zonder kooi. Gelukkig laat Magnum zien dat dit niet altijd noodzakelijk is.
Bij dit effect moet de burst misschien ook niet te hard zijn om hem het beste tot zijn recht te laten komen.
Ziet er heel goed uit zegIn Duitsland al op een demo geschoten.
Soms willen ze een video nog weleens vertraagd afspelen.. je zou ze eigenlijk naast elkaar moeten afspelen.Tussen het magnumfilmpje , Duitse filmpje en de laatste op Instagram ziet ik qua schietsnelheid wel een wereld van verschil zeg! Het is op volgorde +/- 22 sec , 31sec en dan 15 sec als ik het zo bekijk.![]()
Dit dus ......Soms willen ze een video nog weleens vertraagd afspelen.. je zou ze eigenlijk naast elkaar moeten afspelen.