Phantom

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Phantom
Netto gewicht: 25 gram per schot
Aantal schoten: 10
Effectomschrijving: Een felle fontein met harde crackling gaat over naar een cake met 10 schoten: extra veel sterren en glitters per schot in de kleuren rood, goud, zilver en blauw.
Tijdsduur: ...
Effecthoogte: ...
Verpakkingseenheid: ...
Afmetingen: ...
Richtprijs: 24.95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

13462626.8ec9ed06.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
is een fontein toevoeging dan een shot te noemen.. wie weet.. hahaha

heb helaas de filmpjes binnen van de nieuwe 25gr schot cakes niet gekeken..
gaat Wolff nu de filmpjes wel vrijgeven

dus wolf begint dus ook al met 15 gram extra dus .
ik ben benieuwt hoe dat zich gaat ontwikkelen .
ik hoop dat de prijs dan ook bekend is

Een felle fontein met harde crackling gaat over naar een cake met 10 schoten: extra veel sterren en glitters per schot in de kleuren rood, goud, zilver en blauw.

Heb deze net gezien op vuurwerkbieb,nette fontijn en super mooie en heldere kleuren,vind dit de mooiste nieuwkomer van wolff dit jaar.De boeketten zagen er ook zeer wolffwaardig uit(groot en compact).Weet iemand ook de karton inhoud?

De mooiste van de Full Loaded producten naar mijn mening; bijzondere effecten qua kleurcombi's/blink, goed gevuld met duidelijk meer grammen, en een mooie fontein er vooraan die aan 't eind behoorlijk heftig is!

Whoohow ik zeg het niet graag maar hier heeft Wolff tog wel een toppertje tepakken hoor..
25 euro voor 10 schoten is erg veel maar:...
De fontein is leuk maar die dikke crackling wolk is erg goed en heftig uitgewerkt!
de Blauwe tail is niet normaal scherp van kleur.
de boeketten zijn leuk!
Kei gaaf dingetje.. en al is 25e best veel voor 10 schotenn. om het een keer te proberen vind ik 25 euro nog tedoen.

Ja, die blauwe comet is erg opvallend; hoe dat de omgeving oplicht...waaaa, hadden ze eerder/vaker moeten doen.

En 't zijn niet alleen 10 schoten hè, zit ook een goeie aardig lange fontein vooraan die los zomaar voor een tientje over de toonbank zou gaan.

Ik wacht lekker even een demo af waar ik deze kan zien. Samples van Wolff zijn niet zelden iets mooier dan de waarheid.

Mooie combi. Alleen de fontijn een beetje eentonig. Wel een mooi crackling einde en mooie grote uitwerking in de lucht! Deze trekt zeker mijn aandacht.

Leuk om mee te beginnen! Ik twijfel vaak of het heftig, mooi, gaaf moet zijn..:D Hiermee heb ik gewoon rustig, de fontein. Daarna het heftige van de dikke shots en het mooie van de kleuren:D

Wel even een demo checken wollf kennende.. maar een leuk ding... 15€ voor de shots, 7,50€ voor de fontein en 2,50€ voor het combineren ervan.. ja prijs technisch in orde! En natuurlijk lekker dat Wolff en korting niet moeilijk te regelen is!

Wow wat een gaaf ding! Was me nog helemaal niet opgevallen. Mooi grote effecten in de lucht, prachtige kleuren:)

:idea:wel een china filmpie zo te zien aan de lui die door het beeld wandelen dus kan niet helemaal in verhouding zijn met de nederlandse versie kwa kruit

Back
Bovenaan