Phantom

Ik vond de fontein maar mager!
Maar de tail vond ik wel verdomde mooi!!
Was mooi wittig blauw!
Boeketten groot en aardig vol.
Kon wel duidelijk zien dat dit 25gr per schot was.
Voor zijn prijs geen gek ding.
Geen aanrader maar ook zeker geen afrader!!

Hmm, was ik dan toch al moe of te erg verwend door al het moois dat ik ervoor al zag? Voor het geld best te doen om volgend jaar eens los in de vooravond te schieten ofzo, kijken hoe 'ie dan op me overkomt.

Moet zeggen dat ik mij niet helemaal kan vinden in de reacties van iedereen, ik vond hem super, net als het publiek.

Helaas heb ik deze zelf niet meer kunnen kopen aangezien deze helemaal uitverkocht was bij ons.
Dit was echt de hardloper van het jaar. Zeker voor zijn prijs een geweldige cake lijkt me.

Had eerlijk gezegd van de fontijn ook iets meer verwacht, maar de boeketten zijn echt groot zeg!

Hier nog een filmpje, blijft toch prachtig om te zien die felle neonblauwe kogel die uiteenspat in een flink boeket. Jammer dat de fontein vooraf wat slapjes is maar voor de rest een mooi product.

eigenlijk is het trouwens niet de kogel die uiteenspat. Die zit er los bij zeg maar. Ik vind het echt een vet mooie cake. Dit jaar weer in de collectie. deze moet je eigenlijk afsteken als er een beetje rook hangt, niet teveel, maar net genoeg om de gloed van de lichtkogel nog sterker te zien.
greetzz

Fontein is oke, maar de grote boeketten en snoeiharde burst doen het 'm in deze cake. Aanrader!

Als ik deze voor een leuk prijsje kan krijgen dan is die er zeker weer bij! Wat een topper was dit, de effectgrootte was ongelofelijk!

Was een hele vette cake, alleen had ik maar een hele korte fontein, zeg maar geen fontein...helaas niet gefilmd vanwege de mist en regen...

Back
Bovenaan