Phantom 12's [Uitloop]

Aangezien de demo films, vond ik hem niet totaal niet tegenvallen! Op het filmpje van Pyroguy vond ik hem dramatisch, maar is me 100% meegevallen.

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn film was waarschijnlijk een combinatie van slechte omstandigheden. Hij ziet er al beter uit, maar nog steeds bij lange na niet de cake die we op de importeursdemo hebben gezien.

Dat is waar! Nee nog steeds niet waar hij op moest lijken maar vond hem opzich niet verkeerd, prijzig wel.

Uiteindelijk vond ik hem tegenvallen voor het geld dat je ervoor betaald. Ik vind de gouden tails echt werelds, maar de prijs/kwaliteitverhouding is toch wel zoek. Ik had hem dit O&N om hem zelf af te kunnen steken en dus te testen, want op de Lesli VWC Open Dag vond ik dit één van de toppers, maar ik denk dat als de prijs zo blijft dat ik 'm volgend jaar dan niet meer neem...

Ik vond dit echt een prachtige pot afgelopen O&N , heerlijke blink tails , en prachtige boekketten , alleen de prijs vind ik net wat te duur. volgend jaar laat ik hem staan (Of de prijs moet zakken:rolleyes:)

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan