Petrus moet uitleggen: 2600 kilo vuurwerk in woonwijk.

bizarre straffen inderdaad...maar goed als je de foto bekijkt en je weet dat dit vlakbij een school en tankstation ligt......is een beste hoeveelheid hoor

Allemaal waar inderdaad.
Maar het feit dat er dus een tankstation dichtbij een school ligt zou mij meer aan het denken zetten dan dit.

Verder is mijn standpunt over gevangenisstraffen mbt vuurwerk duidelijk, ik wil niet weer er keihard ingaan. Beetje de sfeer behouden haha.

Buiten dat, als je houd van siervuurwerk. Kom je met de nederlandse freak verkooppunten legaal en voordeliger dan illegaal vuurwerk, behoorlijk aan je trekken.

Ieder zn ding ik zelf koop enkel legaal omdat het erg goed is tegenwoordig . Ik keur het schieten van shells in woonwijken af. Is het verstandig om zoveel te hebben? Nee , echter vind ik de straf extreem

Nee jij moet ophouden, mensen zo als jij zijn vermoeiend, zulk vuurwerk hoort niet in particulier bezit te zijn!

Nope. Iedereen weet altijd precies wat een ander doet met zijn spullen of wat dan ook. Slaat toch nergens op al die speculaties,

Laatst bewerkt door een moderator:
Bizzle is inderdaad erg vermoeiend en altijd op zoek naar een confrontatie en irritatie

Ik vind mensen die uitspraken hebben welke op aannames zijn gebaseerd ook ontzettend irritant.

Verder natuurlijk niet verstandig dit in een woonwijk op te slaan, ben ik ook zeker geen voorstander van. Echter vind ik de straffen steeds absurder worden. In verhouding met, naar mijn mening veel ergere vergrijpen, gaan sommige celstraffen voor vuurwerk nergens meer over. Het is wel duidelijk dat ze een statement willen maken dit jaar.

Back
Bovenaan