Petitie: Vuurwerk in Apeldoorn

Het maakt me blij dat een winkelier zegt waar het echt op staat.
Nagels met koppen.

Zowel de verkopers als afstekers worden aanzien als criminelen.
En de politiek, in hun ivoren toren, luisteren naar niemand.

Stem allemaal PVV aub.

En dan maar hopen dat Lilian Helder het niet voor het zeggen krijgt.

Het maakt me blij dat een winkelier zegt waar het echt op staat.
Nagels met koppen.

Zowel de verkopers als afstekers worden aanzien als criminelen.
En de politiek, in hun ivoren toren, luisteren naar niemand.

Stem allemaal PVV aub.

Geen PVV, dat zijn gewoon populisten, zodra ze horen dat ze stemmers kunnen winnen door anti-vuurwerk te zijn doen ze het gerust.

Geen PVV, dat zijn gewoon populisten, zodra ze horen dat ze stemmers kunnen winnen door anti-vuurwerk te zijn doen ze het gerust.

En 2 jaar terug heeft de PVV vóór een verdere inperking van de afsteektijden gestemd. Dat kwam er toen gelukkig niet door, maar toch...

Denk dat het steeds moeilijker wordt om op een partij te stemmen die nog een beetje empathie heeft voor de mensen(Vuurwerkliefhebbers) met goede bedoelingen. Die er gewoon ieder jaar een groot feest van proberen te maken.

Ben geen fan voor one issue partijen maar als iemand een partij opzet genoemd partij van de tradities dan kan die heel wat stemmen verwachten :p

Capture.JPG

Flyer!!!

Dit gaan we verspreiden in Apeldoorn en komen in verschillende winkels te liggen ( die akkoord hebben gegeven )

Wij laten het vuurwerkverbod nog niet rusten!

Nieuwtje.

Naar alle waarschijnlijkheid zal volgende week maandag rapportage over het vuurwerkverbod in Apeldoorn uitgezonden worden op eenvandaag.

Er komen verschillende partijen aanbod, ik zal ze te woord staan (ga me best doen mensen), vuurwerkfederatie, tegenstanders en het CDA!

Het gaat over de petitie (helaas kon Rick zelf niet), Veiligheid, vuurwerkblije en vrijezones!

Afgelopen weekend cat 1 stookmeeting van paar youtubers in Apeldoorn.
Nou dat duurde niet lang of ze werden wegestuurd en op de volgende lokatie ook gelijk weer 3 man handhaving erbij.
Ze houden daar echt niet van vuurwerk.

Afgelopen weekend cat 1 stookmeeting van paar youtubers in Apeldoorn.
Nou dat duurde niet lang of ze werden wegestuurd en op de volgende lokatie ook gelijk weer 3 man handhaving erbij.
Ze houden daar echt niet van vuurwerk.

Hoe kan je nu weggestuurd worden, als je je gewoon aan de wetgeving houdt?

Dan zoek je de sensatie zelf ook wel erg op!
Iedereen weet dat er een vergrootglas op apeldoorn ligt.
Persoonlijk zal ik het niet doen omdat je nu juist actie moet voeren voor het vuurwerkbehoud ipv filmpjes maken kijken hoelang het duurt dat ze ons weg sturen met cat 1.
Zo haal je langerzamhand wel de empathie weg van de gewone burger voor vuurwerk

Haha, ooooh hij weer. :) Nu snap ik het wat beter. Nog steeds doet men niets verkeerd, maar wel wat provocerend inderdaad.
men doet zeker wel wat verkeerd, men misbruikt het cat1 vuurwerk en men levert overlast door het in een park te doen waarbij veel mensen en dieren lopen.

men doet zeker wel wat verkeerd, men misbruikt het cat1 vuurwerk en men levert overlast door het in een park te doen waarbij veel mensen en dieren lopen.

Wettelijk gezien doet men volgens mij nog steeds niets verkeerd, of staat er ook een straf op het misbruiken van cat1 vuurwerk of het afsteken van cat1 vuurwerk in een park? Vanuit ethisch oogpunt geef ik je wel gelijk.

Wettelijk gezien doet men volgens mij nog steeds niets verkeerd, of staat er ook een straf op het misbruiken van cat1 vuurwerk of het afsteken van cat1 vuurwerk in een park? Vanuit ethisch oogpunt geef ik je wel gelijk.

Er staat altijd een straf op het plegen van overlast.

Nu is overlast uiteraard een ruim begrip.

De politie gebruikt dit steeds vaker bij het afsteken van cat1 vuurwerk, kinderen en jongeren worden weggestuurd omdat zij ovetlast plegen door het afsteken van cat1.

En eerlijk is eerlijk, met deze video kan ik me daar ook wel enigszins in vinden.

Nieuwtje.

Naar alle waarschijnlijkheid zal volgende week maandag rapportage over het vuurwerkverbod in Apeldoorn uitgezonden worden op eenvandaag.

Er komen verschillende partijen aanbod, ik zal ze te woord staan (ga me best doen mensen), vuurwerkfederatie, tegenstanders en het CDA!

Het gaat over de petitie (helaas kon Rick zelf niet), Veiligheid, vuurwerkblije en vrijezones!

gaaf! Kijk even of je EU wetgeving omtrent Cat F1 hierin kan fietsen. Feit dat ze op Europees niveau (al is het maar op 1 categorie) geen juridische poot hebben om op te staan is altijd fijn om door de media te jagen!

Back
Bovenaan