Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zover ik eerder dit jaar heb begrepen komt er nog zo'n set op de markt komend seizoen met 12 stuks in een set.
Zover ik eerder dit jaar heb begrepen komt er nog zo'n set op de markt komend seizoen met 12 stuks in een set.
Kan zomaar nog meer gaan kosten. De Broekhoff Vuurwerk tegenhangers (Red Dawn en Sky Hunter) kosten rond de €10,- tot €12,50. Nu zijn ze wel goedkoper te krijgen maar dan kosten ze alsnog meer dan de Eccentric Shots. De kwaliteit van deze toppers was zo schandalig goed waardoor ik echt hoop dat de nieuwe productie ook dezelfde kwaliteit behoudt. En hopelijk komt het nieuwe grotere assortiment als aanvulling naast de Eccentric Shots en Showtails, niet ter vervanging. Dat zou zonde zijn. Maar goed, mocht er een nieuw assortiment komen met 10 grote 2" singleshots dan moet deze er natuurlijk ook in meervoud bijkomen. Ik heb zo genoten van dit soort producten, bij elke dreun weer alle aandacht en een waanzinnig groot effect. Ik ben er weg van!
Volgens jaar weer een nieuwe evo single shot : Bekijk bijlage 44379
Nee daar zit het hem inderdaad niet in. De afwerking was bij allen gewoon goed. Ik had die van Broekhoff Vuurwerk, de Zena Shell Kit, The Junk natuurlijk. Buiten die van Broekhoff Vuurwerk om waren dat allemaal toppers, echt grandioos. Meer plezier in gehad dan de grotere cakeboxen.
The Junk kostte 2 euro in Noordwolde, maar ongeveer €3,- tot €5,- in de voorverkoop doordat dit een uitlopend product was. Deze kostte voorheen uit mijn hoofd €5,50 per stuk. De Eccentric Shots in de voorverkoop €15,- per 3, ook €5,- per stuk dus. De Zena Shell Kit was in de voorverkoop ook rond de €15,- per set van 3, wederom €5,- per stuk. Laten we uitgaan van die prijs, dan zou een set van 10 stuks inderdaad €50,- gaan kosten in de voorverkoop. Adviesverkoopprijs waar ik meer op doelde zou dan rond de €70,- liggen? Ik zou er vrede mee hebben. Dan zou de prijs vergelijkbaar met de Evo Bomber zijn en is het afwegen, ik denk dat de liefhebber er ook een goed assortiment singleshots bij zou willen hebben.
Ik denk niet dat men er mee weg komt om 70 euro of meer voor een dergelijk set te vragen. Kijk jij en ik snappen het wellicht en kunnen het waarderen maar wat denk je als een vader met zijn zoon de 31ste vuurwerk gaat kopen. De keus uit 12 groot uitgevalle keuken rollen of een grote doos met vuurwerk. Ik hoef niet uit te leggen waar de keus van de massa ligt. Wij pyro's zijn helaas in de minderheid en denk ik niet met genoeg om een product tot een succes te maken voor een importeur.
Kan het misschien zo zijn dat het 12 losse shots kunnen worden? dan kan het natuurlijk ander verhaal worden als je voor 5 euro een pijpie ken kopen.
Wat is nu precies het gat in de regelgeving waardoor dit wel in een single shot mag en niet in een cake? 2" 12 Schots blokje van deze single shots zou natuurlijk helemaal dik zijn! En 48 shots comppund (h)
Wat is nu precies het gat in de regelgeving waardoor dit wel in een single shot mag en niet in een cake? 2" 12 Schots blokje van deze single shots zou natuurlijk helemaal dik zijn! En 48 shots comppund (h)
Categorie 3 singleshots zijn toegestaan met een beperking op het aantal flash. Dat is gehalveerd van 4 gram naar maximaal 2 gram flash. Dus 40 gram totaal; stijglading+effect+2gr flash. Normaal gesproken zou de burst dus harder zijn en de spreiding beter. Maar dat is bij deze singleshots al erg goed! Moet je nagaan met een echte categorie 3 singleshot.