Pescar

Hoeveel fabricage kosten zou het zijn om er nog gewoon 6 tubes bij te zetten?

Dat vraag ik mij dus ook af. Transport wordt er niet duurder van zou je denken. Tenzij dat op gewicht gaat. Aantal tubes erbij kan niet duur zijn. Erg zonde dit. Zeker als blijkt dat het bombettes zijn en geen mine. Heel bijzonder. Had er héél lang 2 op de lijst staan maar ik ben blij dat ik ze niet besteld heb.

Nou, daar gaan de leuke fish mines van productvideo, blij dat ik de €2/sh er niet voor neergelegd heb met de verwachting van sample filmpje

Ik vond het trouwens wel gewoon een goede uitwerking tijdens de show, ik hou altijd wel van dat soort stille effecten. Maar een fish mine was natuurlijk wat dit product bijzonder maakte en nu is het gewoon een fish boeket. Dan snap ik de teleurstelling wel, van erg uniek naar een goede cake is het nu.

Vroeger werd ik er moe van, weer fish of weer het roman candle effect. Nu kan ik hem waarderen, maar inderdaad. Die fish mine had echt gaaf geweest!

Maar kom op, simpel witte fish voor €2/sh in een 2x te grote cake. Vroeger zagen we fish als een goedkoop vuleffect en nu zouden voor de simpelste versie, met nog niet eens bijzondere spreiding ook, goud geld neertellen? Raaaaaaar

Ik heb de Pescar gehad. En ik vond het een erg leuke cake voor tussendoor. Weliswaar presteerde hij niet zoals op het China-filmpje, maar zoals tijdens de demo's. Effecten als fish, tails, mines, etc. vind ik altijd leuk, om te schieten op een rustig moment. :)

Tja nog even mee genomen op de verkoop dagen. Hardstike leuk, maar 2 euro per schot... Dat gaat Gupje niet weer doen.

Maar het Fish effect blijft wel echt super tof op een rustig moment.

Hoe is de vulling/grote?? Hij komt op de film niet super groot over, ik had iig bij 30mm iets groters verwacht.

Hoe is de vulling/grote?? Hij komt op de film niet super groot over, ik had iig bij 30mm iets groters verwacht.
Er is ook een reden dat ik hem niet weer zou aanschaffen, omdat ik zelf ook had verwacht dat hij iets meer zou doen dan dit.

Vroeger had je een bekende Dynasty cake, de Monster Trio, dat was juist een blauwe peony met wat fish, dit is precies andersom, fish met enkele blauwe sterren.
Ik vind het wel een leuk ding, maar inderdaad, dit is wel kostbaar voor een stil effect. Leuk voor tussendoor, niet voor de nacht.

Vroeger had je een bekende Dynasty cake, de Monster Trio, dat was juist een blauwe peony met wat fish, dit is precies andersom, fish met enkele blauwe sterren.
Ik vind het wel een leuk ding, maar inderdaad, dit is wel kostbaar voor een stil effect. Leuk voor tussendoor, niet voor de nacht.
Monster trio!! Dat was toentertijd een topper. Zal hem rond 2005/2006 in meervoud geschoten hebben.

Deze pescar lijkt me mindere kwaliteit, om over prijs verder niets te zeggen.

Het is een leuke cake maar dit zou eigenlijk qua prijsstelling een meepakkertje van 6 a 7 Euro moeten zijn, net als de Alpha zeg maar.

Nu zou ik eerder de Pyroshow Red and Green Fish with Blue Stars pakken die thermite hierboven aangeeft of de Fireball Extreme / Dragonball X. Deze alternatieven zijn wel wat duurder maar hebben ook veel meer schoten en lijken qua effecten toch ook wat beter te zijn. De Fireball Extreme / Dragonball X is iig erg mooi. https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?50930-Fireball-Xtreme

Weco Duitsland had de SuperFly, die was dan veel beter voor bijna de zelfde prijs.

Fireball Extreme / DragonBall X ziet er wel goed uit, niet eerder gezien. Maar ik vind fish een heel mooi effect, doet mij echt aan vroeger denken. Ik vond het zo bijzonder effect als mijn buurman dat afstak en dit gevoel zocht ik dit jaar weer.

Back
Bovenaan