Perfect Harmony

deze had ik dit jaar ook! de mines waren heerlijk , de boeketten waren niet super groot maar wel erg mooi! heb hier wel van genoten.

--pyro99:bye:

Ik zou deze als gratis artikel ontvangen, maar helaas niet ontvangen:( De Mines leken me erg fraai! Hope in Dawn en Sweet Princes voor terug gekregen. Was ook erg leuk/mooi!

Beste Freaks, Detaillisten en Liefhebbers,

Hierbij willen we jullie een product laten zien welke dit jaar wederom naar Nederland zal komen
Het zal in n blauw jasje te verkrijgen zijn en nu ook in kooi, kortom bewonder het zelf.
Perfect Harmony de naam spreekt voor zich.

Fijne avond allemaal

Groeten team Royal Fireworks
Royal Fireworks niet de enige wel de Beste!

Kopen kopen kopen! :D Hij was altijd al lekker met die dikke mines, maar nu heb ik écht een reden om hem toch nogmaals op te nemen in de collectie! Helemaal compleet nu, deze cake :)

Laatst bewerkt:
Wat een mooi blokje jeroen! bedankt voor de film. de effecten blijven goed hangen.
en die mines zijn ook geweldig! Alleen de prijs vind ik nog iets te!..

Wat een mooi blokje jeroen! bedankt voor de film. de effecten blijven goed hangen.
en die mines zijn ook geweldig! Alleen de prijs vind ik nog iets te!..

Mooie cake die mij nog nooit onder ogen was gekomen, wat is de adviesprijs voor 2013 voor deze cake ?

Wat een prachtige cake! En volgens mij is niet alleen het jasje er om heen veranderd......
Deze is nu een stuk mooier dan voorheen!

Mooie verbetering zo. Ik voel een W-shape projectje aankomen. De prijs vind ik zelf ook lekker voor een 45 shots. Hij is dan wel snel maar die mines naar salvo's doen het hem.

Wat een prachtige cake! En volgens mij is niet alleen het jasje er om heen veranderd......
Deze is nu een stuk mooier dan voorheen!

Goedemiddag.

Bedankt voor de opbouwende feedback.
Inderdaad het heeft niet alleen een nieuw jasje maar ook een andere transport verpakking gekregen.

Met deze 2 wijzigingen voelen onze kindjes zich ook als n vis in het water!

Fijne dag

Team Royal Fireworks

Royal Fireworks niet de enige wel de Beste!

Prachtige bal hoor, hier kun je zeker wel de show mee stelen in de straat.
Lekker dikke mines en verder lekker rammen.
Deze zet ik direct ff op de lijst, wat een topper.

Back
Bovenaan