Peking Opera -II- [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
972_05.jpg

Artikelnummer: 972
Artikelnaam: Peking Opera -II-
Bruto Gewicht: 2.950 gr.
Aantal Fonteinen: 1
Aantal Cakes: 3
Aantal Vuurpijlen: 3
Aantal Romeinse Kaarsen: 3
Effectomschrijving: 1 fontein, 3 cakes, 3 Romeinse kaarsen en 3 vuurpijlen.
Richtprijs: 46,-
Verpakkingseenheid: 4/1
Film: Vuurwerktoko.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mannen.
Ik heb dit assortiment afgestoken in twee jaar. 2005/2006 en 2006/2007
Je houdt aan het eind van de avond nog wel eens wat over he.?
46 euro kost dit assortiment.
Ook bij dit assortiment valt de varieteit in uitwerkingen op.
En de bonte kleuren van de fonteinen zijn ook erg mooi.
In werkelijkheid nog mooier dan op film.
De cakes hebben 10 a 12 shots. Harde burst. Crackling/tails/peony,s.glittering.

Een aanrader dit assortiment
:cool: :cool:

Hier kost dit pakketje nog maar 27,50 (of in die richting iig :) ), en aangezien er wat van wat ik wou bestellen (Dragsters, Concerto Rosso, Air Defense), zat ik er aan te denken om deze te nemen..
Aanrader?

Hier kost dit pakketje nog maar 27,50 (of in die richting iig :) ), en aangezien er wat van wat ik wou bestellen (Dragsters, Concerto Rosso, Air Defense), zat ik er aan te denken om deze te nemen..
Aanrader?

Ik vind dit een moeilijke beslissing, het pakket is niet duur maar wel van goede qualiteit. Goede cakes en maar 1 fontijn. Het pakket vind ik niet voor 12 uur.

Maar Dragsters, Concerto Rosso en Air Defense zijn wel goede potten voor 12 uur maar je betaald er wel meer voor. Terwijl je met het pakket langer bezig bent.

Ik moet wel zeggen dat Dragsters en Concerto Rosso wel echte aanraders zijn.

Als je een laag budget hebt zou ik wel voor het pakket gaan.

:bye:

Ik heb 2 jaar lang het meterpakket van pro-line afgestoken (50 euro) en denk dat dit een heel goed alternatief is. De pijlen zien er vooral erg goed uit, effecten blijven lang hangen en de cakes zijn afwisselend. Ga dit jaar deze proberen! :)

vorig jaar gehad, en voor dit jaar al weer!
Zoals de filmpjes al laten zien: TOPPER!

Is zeer geschikt pakket (aanbieding 25 euro) rond 20.30!!!

De effecten van de batterijen in dit pakket lijken mij gewoon normale batterijen zoals ze vaker in paketten voorkomen. Verwacht geen grote effecten. Verwacht ook geen aparte effecten maar gewoon de Peony's en Crackling. Ik heb geen ervaring dus ik ken het mis hebben maar voor deze prijs kan er niet te veel van verwacht worden. Maar het lijkt mij voor 26 euro zeker een leuk pakket om te hebben voor die prijs zal het zeker niet tegen (wel om...) kunnen vallen.

De effecten van de batterijen in dit pakket lijken mij gewoon normale batterijen zoals ze vaker in paketten voorkomen. Verwacht geen grote effecten. Verwacht ook geen aparte effecten maar gewoon de Peony's en Crackling. Ik heb geen ervaring dus ik ken het mis hebben maar voor deze prijs kan er niet te veel van verwacht worden. Maar het lijkt mij voor 26 euro zeker een leuk pakket om te hebben voor die prijs zal het zeker niet tegen (wel om...) kunnen vallen.

Dan lijkt mij dit pakket perfect om in 1x af te steken.:cool:
Als je toch eenmaal vuurwerk genoeg hebt, zou ik ze gewoon allemaal aansteken. Je krijgt één grote lekkere chaos.:D Zoiets trekt altijd wel de aandacht.

Ik twijfelde tussen deze en Heavy 3, denk toch dat ik voor Heavy 3 ga, want die is goedkoper en zeker net zo mooi.. :D

Ik vind ik een ideaal pakket,
In de meeste pakketten zitten er min. voor de helft fontijnen in.
Dit pakket heeft maar 1 fontijn en verder alleen luchtvuurwerk.

Een compleet pakket, voor een mooie prijs

Ik vind ik een ideaal pakket,
In de meeste pakketten zitten er min. voor de helft fontijnen in.
Dit pakket heeft maar 1 fontijn en verder alleen luchtvuurwerk.

Een compleet pakket, voor een mooie prijs

Had vorig jaar gehoord dat deze dit jaar niet meer verkocht worden, vorig jaar was de hele serie voor het laatst te koop.
Ze waren toen ook bij veel dealers in de aanbieding...Misschien kun je nog rest partijen tegen komen.

Correct me if I'm wrong.

Ik heb dit pakket vorig jaar ook gehad en ben er zeer tevreden over. Van de Romeinse Kaarsen stond ik al versteld en de vuurpijlen waren van dezelfde klasse als het ass. Fire. De drie cakes met grote heldere boeketten vielen echt op en de fontein ging lang mee; het zou dus jammer zijn als het pakket niet meer te koop is!

Laatst bewerkt:
Had vorig jaar gehoord dat deze dit jaar niet meer verkocht worden, vorig jaar was de hele serie voor het laatst te koop.
Ze waren toen ook bij veel dealers in de aanbieding...Misschien kun je nog rest partijen tegen komen.

Correct me if I'm wrong.

Ik heb hem dit jaar ook niet meer in de folders gezien,
Ik ga voor de pyro vision 2 van Phoenix (4 cakes, 4x9 shots + 4 pijlen),
lijkt me ongeveer vergelijkbaar.

Back
Bovenaan