Peking Opera -I- [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
971_05.jpg

Artikelnummer: 971
Artikelnaam: Peking Opera -I-
Bruto Gewicht: 1.150 gr.
Aantal Fonteinen: 7
Aantal Cakes: 4
Aantal Vuurpijlen: 2
Aantal Romeinse Kaarsen: 3
Effectomschrijving: 7 fonteinen, 4 cakes, 3 Romeinse kaarsen en 2 vuurpijlen.
Richtprijs: € ...
Verpakkingseenheid: 10/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

hij kost 17,95 , en er zijn inderdaad geen filmpjes van , maar voor in de avond zijn dit soort dingen altijd leuk vind ik .

ik heb dit pakketje vorig jaar 3 maal gehad. dit soort pakketjes zijn echt een must voor in devooravond of rond 10 uur om je goed op te warmen voordat je aan het echte werk begint... ff lekker al die rook opsnuiven en heerlijk al die fonteintjes te zien waardoor je weer oude herrinneringen naar boven haalt!

de "cakes" zijn voornamelijk kometen, of crackling staarten. het zijn geen boeketten-cakes. langdurige fonteinen met veel afwisseling.

dit jaar ga ik absoluut weer zulke pakketjes halen zoals de white of green box.

Daarvoor wil ik ook graag zo'n klein pakketje, maar dan denk ik dat ik dan toch voor een iets goedkoper alternatief ga, aangezien €25 toch wat prijzig is. Je krijgt er een heleboel voor terug, dat weet ik, en ik denk dat het paket ook best €25 waard is (Peking Opera I was trouwens maar €17,50, de nieuwe Greenbox €25).
Maar €25 is dan toch een net iets te grote greep uit mijn budget. Dan ga ik liever voor de White Box of een Familie Pakketje :)

Back
Bovenaan