Peking Opera 100 [Compound]

Ik blijf het toch wel diep treurig vinden dat ze een premium merk als dit, met toch best wel een pittig prijskaartje, hier kooiloos op de markt durft et brengen, terwijl de overheid hier niet toe heeft besloten. Waarom toch in hemelsnaam dit doen, je naait daarmee toch echt de freaks, niet wat betreft de prijs, maar wel wat betreft de burst en kaliber en dit zie je duidelijk terug in de uitwerkingen. Als iemand al diep in zijn buidel tast en bereid is voor kwaliteit te betalen, WAAROM DAN ZONDER KOOI?? Die extra tientje kan er dan ook nog wel bij! Of ik nu 189 moet betalen zonder kooi, of 199,- met kooi, dan weet ik het wel. Ik hoop zo voor iedereen die RIAKEO heeft besteld dat de effecten goed uitgewerkt zullen zijn.. Sowieso had de importeur toch wel wat meer aan de liefhebbers kunnen denken door dit jaar juist nog meer vuurwerk met kooi op de markt te brengen, juist vanwege de dreiging dat dit volgend jaar al niet meer mag. :( Ik ga redelijk off topic, sorry.. dit komt puur vanwege dat ik naar de info heb gekeken, e.e.a. heb gelezen en het filmpje heb bekeken waartoe ik tot deze gedachten kwam. Vind het gewoon heel jammer dat ze deze mooie bakken niet met kooi lieten produceren.
Deze lijn is speciaal voor Lesli ontwikkeld.
Lesli is al langer op de hoogte van de nieuwe regel dat producten vanaf volgend jaar kooi loos (1.4G) moeten zijn.
Ook is het voor Lesli een kooi loos product veel goedkoper om te importeren omdat er geen kooi en omdoos is en dus lichter en kleiner en dat scheelt flink in transportkosten.
Kwestie van u vraagt wij draaien….

Laatst bewerkt:
Ik blijf het toch wel diep treurig vinden dat ze een premium merk als dit, met toch best wel een pittig prijskaartje, hier kooiloos op de markt durft et brengen, terwijl de overheid hier niet toe heeft besloten. Waarom toch in hemelsnaam dit doen, je naait daarmee toch echt de freaks, niet wat betreft de prijs, maar wel wat betreft de burst en kaliber en dit zie je duidelijk terug in de uitwerkingen. Als iemand al diep in zijn buidel tast en bereid is voor kwaliteit te betalen, WAAROM DAN ZONDER KOOI?? Die extra tientje kan er dan ook nog wel bij! Of ik nu 189 moet betalen zonder kooi, of 199,- met kooi, dan weet ik het wel. Ik hoop zo voor iedereen die RIAKEO heeft besteld dat de effecten goed uitgewerkt zullen zijn.. Sowieso had de importeur toch wel wat meer aan de liefhebbers kunnen denken door dit jaar juist nog meer vuurwerk met kooi op de markt te brengen, juist vanwege de dreiging dat dit volgend jaar al niet meer mag. :( Ik ga redelijk off topic, sorry.. dit komt puur vanwege dat ik naar de info heb gekeken, e.e.a. heb gelezen en het filmpje heb bekeken waartoe ik tot deze gedachten kwam. Vind het gewoon heel jammer dat ze deze mooie bakken niet met kooi lieten produceren.
Ik ben het volledig met je eens, alleen ben ik bang dat de focus niet op de freaks ligt, maar juist op een zo’n veilig mogelijke manier verkopen van de “handel”, zodat de boxen (toekomstgericht) door de keuring heen komen en de normale consument (het grootste deel) hier niet eens weet van heeft.

Het is triest, maar wel de realiteit in mijn ogen..

Eigenlijk zouden ze een premium variant (met kooi en duurder) moeten verkopen en een normale variant (kooi loos en goedkoper)
Heeft er iemand connecties bij Lesli en kan dit even doorgeven? :P

Laatst bewerkt:
Vergeet niet dat de freaks "slechts" goed zijn voor een heel klein deel van de omzet, en dat dan ook nog met een beperkte marge, al is dat vooral van toepassing voor de winkelier. Dit zorgt ervoor dat het voor een importeur vaak niet interessant is om specifiek met freaks rekening te houden bij de ontwikkeling van nieuwe producten, en al helemaal niet met de wetenschap dat zo'n product dan slechts één jaar geleverd kan worden.

Ik ben het volledig met je eens, alleen ben ik bang dat de focus niet op de freaks ligt, maar juist op een zo’n veilig mogelijke manier verkopen van de “handel”, zodat de boxen (toekomstgericht) door de keuring heen komen en de normale consument (het grootste deel) hier niet eens weet van heeft.

Het is triest, maar wel de realiteit in mijn ogen..

Eigenlijk zouden ze een premium variant (met kooi en duurder) moeten verkopen en een normale variant (kooi loos en goedkoper)
Heeft er iemand connecties bij Lesli en kan dit even doorgeven? :P
Zo'n "premium" versie zou geweldig zijn maar de kosten daarvan zou een importeur nooit terug kunnen verdienen omdat de afzet te beperkt is maar ondertussen heb je wel alle kosten voor de ontwikkeling en keuringen.

Wat mij betreft is het dus gewoon een kwestie van accepteren dat het referentiekader voor producten de reguliere consument betreft en het is dus aan ons, als freaks, om de pareltjes te vinden die net even beter zijn dan de middenmoot. De kans bestaat dat er volgend jaar minder producten echt bovenuit steken of dat de producten die er bovenuit steken dichter bij de middenmoot komen te liggen en dat zal de uitdaging om de pareltjes te vinden wat groter maken.

Ook weer een mooi doosje dit.
Ik heb zelf nog geen live ervaring met de Riakeo producten. Noch die voor de Duitse markt, noch de nieuwe NL variant.
De video’s zien er dan wel veelbelovend uit maar da’s wel vaker.
De composities zijn vaak smaakvol uitgevoerd, de effecten ‘uniek’ voor de Riakeo lijn maar tot ik, met enige mate van zekerheid, een goede afweging kan maken over prijs/kwaliteit ben ik terughoudend.
Over smaak valt niet te twisten maar de boxen in Duitsland zijn ook qua uitvoering net een tandje mooier naar mijn mening.
De nl lijn heeft er 2 of 3 die eruit springen, de rest is wat gangbaarder.
Het is uiteraard een beetje appels met peren vergelijken maar je wil altijd dat wat je niet kan/mag hebben 😉

Ik begrijp de voordelen van een product in kooi wel maar ik vind bij de sierlijke cakes en boxen van Riakeo het niet perse een gemis eigenlijk.

Ik begrijp de voordelen van een product in kooi wel maar ik vind bij de sierlijke cakes en boxen van Riakeo het niet perse een gemis eigenlijk.
Ik ben ervan overtuigd dat met winderige omstandigheden je wat meer kracht achter de sterren wil hebben om door de wind heen te beuken als het ware. Kijk naar een ICB die dat over het algemeen aardig lukt. Dat moet ik nog maar zien met de Riakeo kooiloze producten. Maar ik ben niet de minste, het Riakeo spul ziet er gelikt uit. Soms echter wat eentonig in effecten.

Ik ben ervan overtuigd dat met winderige omstandigheden je wat meer kracht achter de sterren wil hebben om door de wind heen te beuken als het ware. Kijk naar een ICB die dat over het algemeen aardig lukt. Dat moet ik nog maar zien met de Riakeo kooiloze producten. Maar ik ben niet de minste, het Riakeo spul ziet er gelikt uit. Soms echter wat eentonig in effecten.
En toch verbaasde mij de hardheid van de burst bij enkele riakeo producten. Zelfs voor kooiloos was dit echt wel goed

Kleine kanttekening vanuit mijn ervaring: de ICB is juist extra gevoelig voor wind. Zelfs de onovertroffen lompe burst van die box deed weinig tegen het verwaaien van het goud bij stevige wind:

Kleine kanttekening vanuit mijn ervaring: de ICB is juist extra gevoelig voor wind. Zelfs de onovertroffen lompe burst van die box deed weinig tegen het verwaaien van het goud bij stevige wind:
Oh, wind heeft zeker invloed op de ICB. Ik heb echter ook filmpjes gezien waar die nog aardig presteert bij wind. Ik zei ook "lukt aardig" 😀.

Ik ga het allemaal wel zien op 31/12 deze besteld voor rond de 140 dus goed om uit te proberen aangezien ik die kleuren echt te gek vind!
Ook lekker rustig en sierlijk, dus mooi ergens tussen 18u en 24u

Ik heb 'm zojuist ook besteld met de voucher van de prijsvraag. Normaal zou ik dit geld er nooit voor neerleggen maar dit was een mooie kans om eens gek te doen.
Ben héél benieuwd!

Prachtig, wel jammer dat hij er crackling in gooit, daar koop ik liever gericht ander spul voor. Had Riakeo bijna een ultieme kleurenbak gehad. Duimen dat ie alsnog ns komt

Dit is een voorbeeld hoe het dus ook bij hun kan, sierlijke variatie met verschillende schietrichtingen.
gelukkig dat het geen standaard crackling betreft op het einde.

Back
Bovenaan