Passion Flower

Vindt hem toch mooi hoor! Burst was in iedergeval,lekker hard. Ook de golden wave,bleef mooi hangen,en waren lekker groot. Alleen bij sommige boeketten,waren er weinig sterren,aanwezig. Finale erg lekker.

Prima ding hoor, die passion flower!~
Erg mooie cake, die de hele straat geweldig vond!

Ik zal vandaag/morgen een filmpje plaatsen:)

Na wat filmpjes gezien te hebben van de demo's leek hij mij wat tegen te vallen.

Daar moet ik na eigen ervaringen op terug komen aangezien het echt een prachtig ding is. Bij mij was het tempo wel wat sneller dan op de demofilmpjes (wie weet speelde het vochtgehalte toch een rol bij de demo's). De mines waren goed gevuld en de boeketgrootte en burst waren dik in orde. Het is een vrij zware cake, omvallen zal niet snel gebeuren. Kortom een aanrader.

Bovenstaande reacties kan ik allen beamen: echt een prachtige cake!

10e4pro.jpg

Op de demo was het eerst een twijfelcake, maar omdat het in onze straat altijd anders uitziet had er 3 besteld. En daar had ik absoluut geen spijt van. Goed gevulde mines, harde burst, prima uitgewerkte boeketten en de straat was vooral aangenaam verrast door de gekleurde strobe.

De 3 stuks waren verwerkt in een project dat later in het jaar online komt :)

Die gouden palmen blijven wel lang hangen zeg! Toch vind ik het jammer dat alleen de groene boeketten echt goed gevuld zijn.

Bedankt voor de film in ieder geval Tom! Ziet er niet verkeerd uit zo in de straat.

Volgens mij zijn alle boeketten wel goed gevuld hoor...alleen die lijken niet goed gevul omdat het blauw is. Blauw is redelijk moeilijk vast te leggen op film...maar kan het ook mishebben hoor :D

Gewoon altijd op 1080P kijken dan zie je de kleuren redelijk goed, Hoe minder Pixels, des te slechter zijn de kleuren zichtbaar

Tis in ieder geval een erg mooie cake, zoals eigenlijk alle nieuwe Royal Fireworks cakes van 2011, stuk voor stuk toppertjes!!!

Volgens mij zijn alle boeketten wel goed gevuld hoor...alleen die lijken niet goed gevul omdat het blauw is. Blauw is redelijk moeilijk vast te leggen op film...maar kan het ook mishebben hoor :D

Gewoon altijd op 1080P kijken dan zie je de kleuren redelijk goed, Hoe minder Pixels, des te slechter zijn de kleuren zichtbaar

Tis in ieder geval een erg mooie cake, zoals eigenlijk alle nieuwe Royal Fireworks cakes van 2011, stuk voor stuk toppertjes!!!

dan vind ik dat ik nog best een mooie kwaliteit heb voor 480 Pixels:D

Maar man, wat een Mooie bak ik dit toch, volgend jaar MOET ik deze weer hebben!

Ik vond het geen eens een slechte cake.
Oke de efecten waren minder vol maar wel typisch royal.
Grote versprijding en lekkere burst.
Voor zijn prijs durf ik het een aanrader te noemen.
Ook de kleuren zijn prachtig.
Ik vermoed zelfs als deze cake goed droog is dat het helemaal een topper is.
Nee ik ben best anthousiast over deze bak!

Volgens mij zit er toch wel degelijk verschil in hoor. Met name de paarse sterren zijn in mindere mate aanwezig. Heb hem op twee demo's mogen ervaren en het viel mij beide keren op. Ook op de filmpjes hierboven valt het me op.
Wil er verder absoluut niet mee zeggen dat het een slechte cake is!

Op de demo was het eerst een twijfelcake, maar omdat het in onze straat altijd anders uitziet had er 3 besteld. En daar had ik absoluut geen spijt van. Goed gevulde mines, harde burst, prima uitgewerkte boeketten en de straat was vooral aangenaam verrast door de gekleurde strobe.

De 3 stuks waren verwerkt in een project dat later in het jaar online komt :)

En dat was dus dit project :biertje:

HD

Back
Bovenaan