PAS OP VOOR OPLICHTING!!! www.sterkvuurwerk.nl

Wij hebben ook al gehoord dat er vanuit de branche aangifte is gedaan en dat de hostingpartij is benaderd om de shop te sluiten.

Dit is dus al gebeurd.

Compliment naar jullie allen, weer een oplichter minder!!!!!

Applaus voor de freaks.
Zo red je weer een aantal kinders die hard hebben gespaard.
Nu kunnen ze echt vuurwerk bestellen.

Geweldig nieuws! Erg blij dat dit zo snel gegaan is. Vrijdagmiddag heb ik dit topic geopend en amper 72 uur later is deze site al uit de lucht! Erg fijn ook dat de importeurs hier ook gelijk mee aan de gang zijn gegaan. Een applausje voor jezelf.

Geweldig! Zo laten we zien dat we met zijn allen sterk staan, als forum o.a. Misschien opperen voor legalisering van flash in grondknallers? ;-)

wie weet staat het geld nog op een tussen rekening van de mensen die dit weekend wat besteld hebben bij sterkvuurwerk

zie hier voorwaarden van de ideal betalling van shoppagina ( dus het geld moet nog op een tussen rekening staan zie hieronder )

Veelgestelde vragen - Administratie & iDEAL

Hoe vaak en hoe laat verwerken jullie de betalingen en hoe lang duurt het voordat het geld echt op mijn rekening staat?

iDEAL transacties komen in eerste instantie op een iDEAL tussenrekening terecht. Daar worden ze normaliter voor 2 werkdagen opgespaard en in 1 bedrag gestort op de rekening van 'Stichting Derdengeld'. De uitbetalingsbatch draait iedere avond. Dat houdt in dat e.e.a. dan weer afhankelijk is van het interbancaire betalingsverkeer. In totaal kan men uitgaan van 3 à 4 werkdagen voordat iDEAL betalingen zijn voltooid.

dus als ik het goed begrijp is het bestellen op internet zeker niet helemaal betrouwbaar .
denk je dat je betaald hebt heeft de incasserende partij als nog het geld niet .
er zal maar wat gebeuren bij ideal dan krijg jij het op je brood dus .
daarmee bedoel ik dat jij dan een incasso bureau op je dak krijgt .

erg leuk om te lezen dat die oplichter is uitgeschakeld .
de starter van dit topic heeft wel een heldendaad verricht .

Laatst bewerkt:
dus als ik het goed begrijp is het bestellen op internet zeker niet helemaal betrouwbaar .
denk je dat je betaald hebt heeft de incasserende partij als nog het geld niet .
er zal maar wat gebeuren bij ideal dan krijg jij het op je brood dus .
daarmee bedoel ik dat jij dan een incasso bureau op je dak krijgt .

erg leuk om te lezen dat die oplichter is uitgeschakeld .
de starter van dit topic heeft wel een heldendaad verricht .

Haha bedankt voor de eer. Een heldendaad wil ik het niet helemaal noemen. Maar ben blij dat ik het gestart heb, zodat er zo weinig mogelijk slachtoffers gevallen zijn en hopelijk helemaal geen!

Ik had hun facebook pagina ook nog gespammed. En een paar andere ook zag ik. Ze hadden 1000 likes.. dus misschien wel bizar veel mensen die wat besteld hebben.. echt diep triest.

Denk dat het weer een scholier is geweest. Die kids van tegenwoordig zijn zo in op "veel verdienen" dat ze alles eromheen vergeten.

Vervelend is dat altijd.

Ze maken ook overal misbruik van denk even snel en veel geld verdienen.
Voor hun is het makkelijk want je betaald krijg een bevestiging,s mail
en niks krijgen op de laatste dagen van het jaar. je hele oud en nieuw verknald.

Daarom bestel ik altijd bij de vertrouwde zelfde of aangeraden site,s.

Maar pas op! Dit soort lui duiken zo weer ergens anders op! Deze lui deinzen nergens voor terug! Bovendien zijn ze niet aangehouden??! De sites zijn slechts verwijderd van het web. Ik denk ook niet dat het een scholier was. Dit was te professioneel opgezet dmv kranten advertenties etc. Be Forwarned!

Ja of het was een site die juist moest opvallen om de andere die ook in de lucht zijn te ontzien.

Ik blijf zeggen je treft hoe dan ook een keer een verkeerde die het niet kan verkroppen en op 1 of
andere manier erachter komt wie erachter zit en dan is het bingo.

Overal moet je tegenwoordig opletten, het is helaas de realiteit

Ik kwam in de spits een advertentie van hun tegen. Dus ze hebben er wel echt werk van gemaakt.
Ik vraag me ook af of ze echt zijn gestopt, maar alles wat ze niet meer kunnen gebruiken als medium is mooi meegenomen.

greetzz

Back
Bovenaan