Black Dragon
VWC lid
...Waar een forum al wel niet goed voor is...! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wie weet staat het geld nog op een tussen rekening van de mensen die dit weekend wat besteld hebben bij sterkvuurwerk
zie hier voorwaarden van de ideal betalling van shoppagina ( dus het geld moet nog op een tussen rekening staan zie hieronder )
Veelgestelde vragen - Administratie & iDEAL
Hoe vaak en hoe laat verwerken jullie de betalingen en hoe lang duurt het voordat het geld echt op mijn rekening staat?
iDEAL transacties komen in eerste instantie op een iDEAL tussenrekening terecht. Daar worden ze normaliter voor 2 werkdagen opgespaard en in 1 bedrag gestort op de rekening van 'Stichting Derdengeld'. De uitbetalingsbatch draait iedere avond. Dat houdt in dat e.e.a. dan weer afhankelijk is van het interbancaire betalingsverkeer. In totaal kan men uitgaan van 3 à 4 werkdagen voordat iDEAL betalingen zijn voltooid.
dus als ik het goed begrijp is het bestellen op internet zeker niet helemaal betrouwbaar .
denk je dat je betaald hebt heeft de incasserende partij als nog het geld niet .
er zal maar wat gebeuren bij ideal dan krijg jij het op je brood dus .
daarmee bedoel ik dat jij dan een incasso bureau op je dak krijgt .
erg leuk om te lezen dat die oplichter is uitgeschakeld .
de starter van dit topic heeft wel een heldendaad verricht .