Parachute met Lichtkogel

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 205
Artikelnaam: Parachute met Lichtkogel
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Stuks: 4 stuks
Effectomschrijving: schiet één parachute met lichtkogel de lucht in.
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: 2,95
Verpakkingseenheid: volgt

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

He, deze heb ik al een poosje niet meer gezien. Blijven leuke dingen om in de vooravond wat mee te klooien.

nostalgie had deze vroeger toen ik nog een klein ventje was standaard in de collectie!
Komen er zeker hier dit jaar voor mijn kleine man van 3 omdat zelfde gevoel te geven TOP!

Zal er wel ongeveer zo uit zien:

Kwam trouwens ook een filmpje tegen met een variant van shogun. Jammer genoeg waren ze aan het klooien in het filmpje, vandaar dat ik deze van kamikazeavp post.

Leuk al die nieuwe prutseltjes van Schuurmans! Deze dingen hebben allemaal toch mijn voorkeur boven het hele kleine spul. Geweldig om de avond en dag mee door te komen :) Ook de Piccolo Pete, Screaming Bullets en andere dingetjes waar ze mee komen.

Deze wil ik zeker hebben. Heb ze denk ik weleens eerder gezien. Lijken me geweldige dingen. En lekker terug in de tijd zo:D

Go Go Schuurmans, altijd wel een beetje een drama importeur gevonden, op de falcon na dan:D. Maar nu ik dit zie word mijn vuurwerk hartje toch aardig geactiveerd!

Dit is gewoon echt vuurwerk voor mij:D.. Naast de 50€ Cakes zijn dit toch dingetjes waar ik een stukje voor om wil rijden..

Thunder is alleen intratuin?

hier bij een dealer in ons dorpje wel :) maar ik hoef ze niet; vind ze 3x niks en dat is waarschijnlijk vooral omdat ik de gouwe ouwe heb meegemaakt

maar ik hoef ze niet; vind ze 3x niks en dat is waarschijnlijk vooral omdat ik de gouwe ouwe heb meegemaakt

Ik weet waar je het over hebt, dat waren vroeger de thunderkings voor mij wat ze nu zijn voor de jeugd, had er tientallen van in die tijd. Wou gewoon 1 pakje voor de nostalgie ;) nou maar even in de buurt kijken of er nog iets te vinden is.

heb ze dus zelf gehad en getest, zijn wel leuk, maar met die lekkere wind niet zoon heel groot succes.

Back
Bovenaan