Panther

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY6307
Artikelnaam: Panther
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1990,8 gram
Aantal Schoten: 168 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: mine, ti-gold coco, blink, brocade crown, stars, dahlia, chrys, tails - lemon, blue, red, yellow, purple, silver, orange, green, gold
Tube diameter: 25 mm
Kooi: Ja
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 70 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...
Voorverkoopprijs: € ...

Panther.JPG

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk ding! Mooie variatie aan effecten, zeker het V Shape stuk. Daar graag een losse versie van.

Die 2e cake vind ik supermooi. Ik begrijp dan eigenlijk niet zo goed waarom de andere cakes dan totaal andere effecten en kleuren hebben, het aantal potentiële kopers die al die verschillende kleuren en effecten mooi vind wordt dan toch veel minder? Dit heb ik wel vaker bij CR compounds.

Die 2e cake vind ik supermooi. Ik begrijp dan eigenlijk niet zo goed waarom de andere cakes dan totaal andere effecten en kleuren hebben, het aantal potentiële kopers die al die verschillende kleuren en effecten mooi vind wordt dan toch veel minder? Dit heb ik wel vaker bij CR compounds.
Grappig. Ik vind juist cake 3 en 4 geweldig, haha.

Jammer dat deze nog niet op een demo is geschoten. Toch wel benieuwd naar.

Prachtige box maar 200+ euro is wel gortig. Dan kan ik ook een soortgelijke Wollf box krijgen als ultimate aero

Laatst bewerkt:
Waar zo een demo toch niet goed voor is hè. Vorig jaar had ik deze laten staan, vond het toch net iets te duur. Dit jaar gelukkig wel op de lijst

Back
Bovenaan