UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het nachtbrakers topic had nu ook prima open gekund ;)

Qua uitkomst morgen / vandaag kan het volgens mij echt nog twee kanten op. Het grootste gevaar zit hem denk ik in de aanname dat het handhaven eenvoudiger wordt en de hulpverleners worden ontlast. Ook zit het artikel over de cat1 van deze avond mij niet lekker. Waar haalt de media dit nou weer vandaan? Zien ze dit als tussenweg? Mischien moeten we morgen vroeg allemaal nog even een mail sturen waarin we deze punten ontkrachten en aangeven dat we hopen dat ze niet zo'n groot risico nemen op basis van een zeer discutabele aanname.

Na alle actie van afgelopen week denk ik zeker wel dat de politiek er niet omheen kan dat de druk op de zorg met het verbod nauwelijks afneemt (zelfs het AD moest het in hun laatste propaganda artikel schoorvoetend toegeven) en het risico op escalatie met illegaal vuurwerk gigantisch is. Dit risico wil VVD en CDA denk ik echt niet lopen.

Fijne nacht nog allemaal!

Bah.. vieze gore droom gehad over een vuurwerkverbod. nou maar hopen dat het een nachtmerrie bleek te zijn.

Even gekeken, maar normaliter zijn de persconferenties na ministerraden zo aan het eind van de middag. Tijdstip van 18.35 is die van het wekelijkse gesprek met de MP in 1vandaag en die van 19.00 is van de dinsdag.

Maar laten we verder realistisch zijn: de kans dat het kwartje onze kant op gaat vallen is bijzonder klein. Over het algemeen klopt de uitgelekte info gewoon.

Goedemorgen! Grote dag medefreaks!
Vanavond weten we het, we blijven positief!
Er is nog geen besluit gemaakt, we horen via verschillende kanalen positief en negatief nieuws in de media.
Feit is dat dit puur berichten zijn, besluit word vandaag pas gemaakt.
Elk argument zal meegenomen worden, niemand in de politiek wil verantwoordelijk zijn als de pleuris uit breekt.
Dus blijf sterk medefreaks!! Doe er alles aan om onze passie/traditie niet te verpesten! Wij kunnen dit!
Blijf strijden! Maak je kenbaar in de media/bij burgemeesters/het kabinet, beantwoord polls en deel op facebook! We hebben al laten zien dat we invloed kunnen uitoefenen!
Gas erop medefreaks! Pyro freaks for life!!

Kunnen we vandaag nog wat verwachten vanuit de branche? Wat zijn voor vandaag nog acties die we kunnen doen? Gizmo nog nieuws/tips?

Even gekeken, maar normaliter zijn de persconferenties na ministerraden zo aan het eind van de middag. Tijdstip van 18.35 is die van het wekelijkse gesprek met de MP in 1vandaag en die van 19.00 is van de dinsdag.

Maar laten we verder realistisch zijn: de kans dat het kwartje onze kant op gaat vallen is bijzonder klein. Over het algemeen klopt de uitgelekte info gewoon.

Over het algemeen.....niet altijd en daar gaan wij nu vanuit!

Mornin', deze dag van de waarheid. Bij winst komt iedereen met een reactie hier, ook vast wel in het nachtbrakers topic 28 december, toch? :angel:

Over het algemeen.....niet altijd en daar gaan wij nu vanuit!

Dat is zeker zo! Kijk naar de avond klok, die moest en zou er komen en is er nooit geweest!
Het kabinet is de laatste dagen bestookt met argumentatie en niemand wil verantwoordelijk zijn als er rellen/plunderingen/vernielingen/geweld gaan komen, ze denken echt wel twee keer na! Zeker met de aankomende verkiezingen in het achterhoofd!
Blijf positief medefreaks! We doen er alles aan.

Totaal geen idee wat ik me bij vandaag moet voorstellen..... Gevoelens gaan alle kanten op.
Wet interessant om te zien dat er gisteren bij toeval weer 5000 kilo illegaal in beslag is genomen, zo zien ze maar hoe makkelijk het over de grens gaat en met welke hoeveelheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan