uxenve
VWC lid
Omdat het een aangenomen Motie was moest het Kabinet een beslissing nemen. Zo werkt dat in dit land. Het initiatief kwam van GroenLinks en de PvdD, de Motie werd met een beperkte meerderheid in de Tweede Kamer aangenomen en de meeste Partijen die ook in het Kabinet zitten hadden niet voor de Motie gestemd. Dus het kwam toch echt bij die Bomenknuffelaars vandaan...
Verder snap ik de frustratie maar hou nou eens op om maar alles met onze vuurwerktraditie en het tijdelijke eenmalige verbod van afgelopen Jaarwisseling te vergelijken. Sommigen van jullie komen soms net zo zuurpruimerig over als die Bomenknuffelaars.
Het was k#t afgelopen Oud & Nieuw maar dat is nu geweest. Positieve blik vooruit en gas op die lolly!!
Helemaal mee eens. We kunnen niet alles met vuurwerk gaan vergelijken. Als je een beetje koppie koppie bent, dan weet je dat je schaatsen/auto rijden/ drank etc allemaal niet met vuurwerk gaan vergelijken. Het begint idd op die zuurpruimen te lijken. Zo van , als ik me pleziertje niet mag hebben, dan mogen andere het ook niet hebben...