Overzicht Afkeur 2016

Broekhoff: Hornet (IL&T) bron mailing broekhoff

Weet je toevallig ook wat er is gebeurd met de Salvation Comet van Broekhoff? Is ergens in december uit de webshops verdwenen, maar staat bijvoorbeeld nog wel in de Broekhoff folders.

Ik heb de cruelty, crank en de distraxtion besteld, maar dat betekend dus dat ik ze niet meer mee krijg volgende week Bin de dealer?

Ik heb de cruelty, crank en de distraxtion besteld, maar dat betekend dus dat ik ze niet meer mee krijg volgende week Bin de dealer?

Klopt. Hooguit de Cruelty als ze daar de 2015 batch nog van hebben. Als ik jou was zou ik zelf vervangende producten uitzoeken en dat voorstellen aan je dealer per mail of er persoonlijk even langs gaan.

Ik heb de Cruelty, crank, Distraxtion en de Solarstorm besteld. Cruelty en Solarstorm gelukkig 2015 dus krijg ik gewoon. Crank al vervanger voor. Alleen nog wat regelen met de Distraxtion. Echt balen man.

Zeg nu maar eens dat ze Evolution niet op de korrel hadden dit jaar. Check deze foto van FB. 80% evo bij het keuren.
Screenshot_20161225-182535.jpg

Ooww oke, dat wist ik niet. Ik ging ervanuit dat het allemaal ineens ging en echt op steekproef bij alle importeurs

Het Il&t zoeken bij iedere importeur Een xx aantal cakes of boxen.
Daar nemen ze 10 willekeurige eenheden van.
Deze testen ze.. daar komt een raport uit met goed of afkeur per product en de reden.

Van Evolution is afgelopen week veel binnengekomen, de meeste producten kwamen vrijdag of zaterdag ook binnen bij de winkels, waarschijnlijk heeft het daar ook mee te maken.

Het Il&t zoeken bij iedere importeur Een xx aantal cakes of boxen.
Daar nemen ze 10 willekeurige eenheden van.
Deze testen ze.. daar komt een raport uit met goed of afkeur per product en de reden.

Helemaal duidelijk, dank je voor de uitleg.

Weet je toevallig ook wat er is gebeurd met de Salvation Comet van Broekhoff? Is ergens in december uit de webshops verdwenen, maar staat bijvoorbeeld nog wel in de Broekhoff folders.
Die hebben ze niet geïmporteerd, reden onbekend

Volgens mij wel of was dat al weer het jaar daarvoor?

Jaar daar voor. Vorrigjaar washet dus dusdanig laat binnen dat het niet meer optijd gekeurd kon worden.
Dit is nu wel gebeurt omdat het goed optijd binnen was..
Helaas met 1 afkeur.. kan altijd gebeuren.

De Magnolia spectacle van Cafferata is naar mijn weten ook afgekeurd. Dit was tevens een gratis artikelen bij besteding van 40 tot 75 euro en dat is nu de Destroyer cake geworden.

*Blijkbaar niet afgekeurd maar niet geïmporteerd*

Laatst bewerkt:
De Magnolia spectacle van Cafferata is naar mijn weten ook afgekeurd. Dit was tevens een gratis artikelen bij besteding van 40 tot 75 euro en dat is nu de Destroyer cake geworden.

Niet juist, deze is (grotendeels) niet geïmporteerd vanwege een kwaliteitsprobleem.

Back
Bovenaan