Arahon
VWC lid
Broekhoff: Hornet (IL&T) bron mailing broekhoff
Weet je toevallig ook wat er is gebeurd met de Salvation Comet van Broekhoff? Is ergens in december uit de webshops verdwenen, maar staat bijvoorbeeld nog wel in de Broekhoff folders.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Broekhoff: Hornet (IL&T) bron mailing broekhoff
Ik heb de cruelty, crank en de distraxtion besteld, maar dat betekend dus dat ik ze niet meer mee krijg volgende week Bin de dealer?
Zeg nu maar eens dat ze Evolution niet op de korrel hadden dit jaar. Check deze foto van FB. 80% evo bij het keuren.
Bekijk bijlage 30932
Zeg nu maar eens dat ze Evolution niet op de korrel hadden dit jaar. Check deze foto van FB. 80% evo bij het keuren.
Bekijk bijlage 30932
Ze keuren van elke importeur een aantal artikelen.
Dit keer was het gewoon Evo dag.
vorig jaar had evo al veel afkeur, wellicht is dat de reden
Ooww oke, dat wist ik niet. Ik ging ervanuit dat het allemaal ineens ging en echt op steekproef bij alle importeurs
Het Il&t zoeken bij iedere importeur Een xx aantal cakes of boxen.
Daar nemen ze 10 willekeurige eenheden van.
Deze testen ze.. daar komt een raport uit met goed of afkeur per product en de reden.
Die hebben ze niet geïmporteerd, reden onbekendWeet je toevallig ook wat er is gebeurd met de Salvation Comet van Broekhoff? Is ergens in december uit de webshops verdwenen, maar staat bijvoorbeeld nog wel in de Broekhoff folders.
Weer opvallend dat lesli praktisch niet in de lijst voorkomt.
Evo veel afkeur.. helemaal geen 1.
Gewoon nix nada noppes.
Volgens mij wel of was dat al weer het jaar daarvoor?
De Magnolia spectacle van Cafferata is naar mijn weten ook afgekeurd. Dit was tevens een gratis artikelen bij besteding van 40 tot 75 euro en dat is nu de Destroyer cake geworden.