Overname Pyro-Voordeel door Harten4

We gaan eerst zorgen dat pyrovoordeel in de lucht is.
Daarna gaan we aan de slag met harten4. Ik kan al wel vast zeggen dat we bij harten4 geen hele grote wijzigingen zullen doorvoeren. De overname van pyrovoordeel is al zo'n grote wijziging voor ons, dat we harten4 dit jaar een beetje rustig houden.

We gaan eerst zorgen dat pyrovoordeel in de lucht is.
Daarna gaan we aan de slag met harten4. Ik kan al wel vast zeggen dat we bij harten4 geen hele grote wijzigingen zullen doorvoeren. De overname van pyrovoordeel is al zo'n grote wijziging voor ons, dat we harten4 dit jaar een beetje rustig houden.

Voor 1 november open, dan zijn jullie er lekker vroeg bij. Ik denk dat vele freaks jullie dankbaar zullen zijn :)

Laatst bewerkt:
Harten 4 heeft een grote passie voor vuurwerk. Geen twijfel mogelijk over het te voeren assortiment van 2010. Deze mensen weten wij willen, het zijn zelf vuurwerkliefhebbers in hart en nieren.

Misschien een gekke vraag, maar stel dat ik nu bij pyrovoordeel bestel. Waar kan ik dan mijn bestelling ophalen? Want vorig jaar was Ede nog redelijk in de buurt. Maar veel verder wil ik eigenlijk niet rijden :P

En krijgt xena vuurwerk nu ook een nieuwe website?

@Looney:
Dan kan je je bestelling ophalen in Veenendaal. Als Ede in de buurt is voor je, kan ik me haast niet voorstellen dat Veenendaal ver weg is voor je :p Harten4 is vanaf de A12 zelfs nog sneller te bereiken dan Xena, die wat verder weg ligt van de snelweg.

Aangezien Pyrovoordeel niet meer van Xena is, kun je er van uit gaan dat Xena dat ook zodanig op haar website zal zetten.

Waarom denken jullie dat je je vuurwerk op zou kunnen halen in Ede? Ikke dat niet snappen doen :confused:
Pyrovoordeel is overgenomen door een winkel in Veenendaal. Waarom denk je dat je bij het oude adres terecht zou kunnen? Het concept Pyrovoordeel is gewoon verplaatst naar een andere winkel.
Je moet dus echt "helemaal" naar Veenendaal, wat toch al gauw zes minuten rijden is over de A12 vanaf Ede..........

Waarom denken jullie dat je je vuurwerk op zou kunnen halen in Ede? Ikke dat niet snappen doen :confused:
Pyrovoordeel is overgenomen door een winkel in Veenendaal. Waarom denk je dat je bij het oude adres terecht zou kunnen? Het concept Pyrovoordeel is gewoon verplaatst naar een andere winkel.
Je moet dus echt "helemaal" naar Veenendaal, wat toch al gauw zes minuten rijden is over de A12 vanaf Ede..........

Liever Veenendaal dan Ede. Is voor mij dichterbij:p Als ik op de fiets ga wel 5-10 minuten! De meeting van hun is voor mij zelf 3-5 Minuten. Hangt een beetje af van de stoplichten af.

ik heb net ff voor me zelf gekeken .
en voor mij zou het een puur minutje extra schelen .
wat maakt het dan nog uit :D

Beste allemaal,

Wij zijn heel erg druk met het bezoeken van demo's en gesprekken met de importeurs.
De eerste resultaten wil ik jullie niet onthouden. De importeurs die in elk geval in het pyrovoordeel assortiment komen zijn:

Rubro
Royal
Bonfireworks
Katan

Als er weer nieuws is laat ik het jullie weten.

groet,
Jeanne-Marie

Aan het lijstje hebben wij toegevoegd:

Sky fireworks
Breeschoten 'de Kruiterij'
GBV
Witte Tenten Verhuur (Marijn)

Komende week hopen we er nog een paar te kunnen toevoegen.

Sky fireworks
GBV

Geweldig om te horen Jeanne-Marie. Als jullie zo doorgaan hebben jullie bijna alle collecties van Nederland haha!!
:bye:

Sky fireworks
GBV

mooizo , hoop dat showtime van caffertara nog bij komt heb een paar potten daarvan op het oog :D.

Vandaag hebben we weer twee importeurs aan onze lijst toegevoegd: Hardix en Vuurwerktotaal.

Hieronder nog even een totaaloverzicht tot nu toe. En deze lijst is nog steeds niet compleet.

Rubro
Royal
Bonfireworks
Katan
Sky fireworks
GBV
Hardix
Vuurwerktotaal (met oa Zena, Herlat en Original)

groet,
Jeanne-Marie

Back
Bovenaan