Overname Pyro-Voordeel door Harten4

Overname,s in vuurwerkland zijn de orde van de dag.
Grappig dat nu ook winkels dit gaan doen en niet alleen importeurs.
Ik wens de mensen van Harten4 veel succes.
Ik heb in de verslagen van Moontan gelezen dat het hier om klantvriendelijke en servicegerichte ondernemers gaat. Dat moet dus helemaal goedkomen.

Voor mij als liefhebber is deze overname interessant gelet op de vele collecties van Pyrovoordeel en Harten4
Ik heb graag een reis over naar Veenendaal en Ede. (ligt vlakbij elkaar)
Het zou fantastisch zijn als de volgende collecties dan gevoerd blijven/gaan worden:

Bonfireworks
Marijn
Wolff
Royal
Wolff
Showtime
Rubro

En natuurlijk niet te vergeten de collecties van zena\vuurwerktotaal die vorig jaar al werden gevoerd. Het liefst zelfs uitbreiding hiervan:D

Van harte gefeliciteerd met de overname van Pyrovoordeel. Ben benieuwd naar jullie collcties maar dat zit wel snor denk ik zo, afgaande op vorige jaren:wink:.

Van harte gefeliciteerd harten4 met de uitbereiding doormiddel met de overname van pyrovoordeel.

Als ik jullie een tip mag geven Harten4, geef de website een andere look. Ik persoonlijk vind de look van Pyrovoordeel, een betere/professionelere look hebben dan die van jullie eigen site. Het is alleen maar een tip.

Harten4 kenende zullen ze een nog groter succes maken van deze formule en ik wens hun er dus ook veel succes ermee.

Wanneer wordt bekend welke collecties julie gaan voeren?
En vanaf wanneer ongeveer gaat de webwinkel van Pyrovoordeel online?

Wij zijn afgelopen week gestart met het voeren van gesprekken met de diverse importeurs. En we gaan deze weken naar zoveel mogelijk demo's. Daarna gaan we definitief besluiten wat het assortiment gaat worden.
Zodra er dingen definitief worden zal ik het hier melden.

Als het assortiment bekend is zal de webwinkel zo spoedig mogelijk online gaan.

Wij zijn afgelopen week gestart met het voeren van gesprekken met de diverse importeurs. En we gaan deze weken naar zoveel mogelijk demo's. Daarna gaan we definitief besluiten wat het assortiment gaat worden.
Zodra er dingen definitief worden zal ik het hier melden.

Als het assortiment bekend is zal de webwinkel zo spoedig mogelijk online gaan.

Bedankt voor het antwoord; ik hoop dat jullie het succes van Pyrovoordeel van vorig jaar (veel goede collecties en 20% korting) kunnen evenaren
Veel succes

Ook ik wil de familie van Harten feliciteren met de overname van Pyrovoordeel.
In mijn ogen een slimme zet, want er is vraag naar een webwinkel die landelijk goed bereikbaar is, het beste van het beste verkoopt (alle topmerken in huis) en ook nog eens een leuke korting weggeeft.
Ik wens jullie veel succes.

Beste allemaal,

Wij zijn heel erg druk met het bezoeken van demo's en gesprekken met de importeurs.
De eerste resultaten wil ik jullie niet onthouden. De importeurs die in elk geval in het pyrovoordeel assortiment komen zijn:

Rubro
Royal
Bonfireworks
Katan

Als er weer nieuws is laat ik het jullie weten.

groet,
Jeanne-Marie

Tweeposten hiervoor:

De importeurs die in elk geval in het pyrovoordeel assortiment komen zijn:

Rubro
Royal
Bonfireworks
Katan

zo dat zie mooi uit al 4 top merken dan Wolff / Zena nog
dan heb we all toppers in 1 winkel!
en wanneer gaat Pyrovoordeel open weer rond nov?

MVG

De site gaat zeker voor 1 november online!

Het kan wel zijn dat er na opening nog wijzigingen in het assortiment zullen zijn, want als er door jullie nog artikelen gemist worden kun je dat gewoon bij ons door geven en dan kijken wij of dat alsnog toegevoegd kan worden.

Ik hoop volgende week al wat info te kunnen geven over hoe ver we nu zijn en welke artikelen we zeker gaan opnemen. Het worden er in elk geval erg veel!

Verder zullen we jullie ook binnenkort meer info geven over de kortingsactie die we voor de vuurwerkcrew leden hebben.

Back
Bovenaan