Overname Pyro-Voordeel door Harten4

ylke

VWC lid
Hierbij willen wij (Harten4) mededelen dat wij Pyro-Voordeel van Xena te Ede hebben overgenomen.
Op dit verkooppunt zullen wij zoals wij gewend zijn op ons bestaande verkooppunt te Veenendaal de vuurwerkliefhebbers een ruim assortiment te bieden en ons welbekende service op vuurwerkgebied.

Ook willen wij het assortiment nog verder uitbreiden dan wat wij nu hebben, dit om de Freaks onder ons nog meer mogelijkheden te geven uit de aanbod van de importeurs.
De komende periode gaan wij in gesprek met alle importeurs over de mogelijkheden.

Hebben jullie ideéen, laat het ons weten en we zullen zeker hiervan de mogelijkheden bekijken.

Tevens zullen wij jullie via het forum op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Fam. Harten (Harten4 te Veenendaal)

De website van www.pyrovoordeel.nl zal volgens planning volgende week woensdag 27 okt/vrijdag 29 okt online staan.

Laatst bewerkt:
Beste allemaal,

Even ter verduidelijking.
Wij hebben dus niet Xena overgenomen, maar Pyro voordeel.
Pyro voordeel was tot nog toe een onderdeel van Xena en zal vanaf heden onderdeel zijn van Harten 4.
Xena blijft gewoon Xena.

groet,
Jeanne-Marie

Dan mag ik hopen dat Harten4 de productformule van PyroVoordeel blijft handhaven: een brede keus uit de beste nieuwe producten van veel verschillende importeurs.

Zo, dat in een interessant nieuwtje. Leuk voor de mensen van Harten 4.
Ben net als Richardus benieuwd of ook de kortingsactie van vorig jaar overgenomen/meegenomen wordt.

Leuk nieuwtje! Succes familie Harten, met deze nieuwe uitdaging. :thumbup:

Als ik het goed begrepen heb, volgens de berichten die ik heb gehoord en hier gelezen heb in jullie andere eigen topic, hebben jullie in het "moederfiliaal" te Veenendaal altijd alles zeer goed op orde. En dat zal hier dan ook zeker goed gaan komen, daar twijfel ik dan ook niet aan.

Ik neem aan dat beide filialen hetzelfde assortiment gaan voeren, of zou dat ook kunnen gaan verschillen van elkaar (omdat jullie nog gaan bekijken welke importeurs er gaan leveren)?

Houden jullie trouwens de website www.pyrovoordeel.nl ook gewoon aan?

Familie Harten van harte (hmmm?) gefeliciteerd met de overname van Pyrovoordeel. Een goede actie om dit toe te voegen aan de succesformule van Harten4.

Ik heb onze Fred nog nooit met zoveel lof over een vuurwerkwinkel horen praten, iedereen in de familie die even hard meewerkt om aan het eind van het jaar zoveel mogelijk klanten blij te maken. Hiermee is weer een stap in de goede richting gezet.

Nogmaals van harte gefeliciteerd en veel succes het aankomende vuurwerkseizoen.

Leuk dat jullie de winkel over hebben genomen :) Vorig jaar geweest en ze hadden een mooi assortiment en nog een leuke VWC-actie ook :D Dus hopen dat het assortiment zo breefd blijft, dan zit er nog wel een bezoekje in als me pa weer mee wil :D

Zo, dat in een interessant nieuwtje. Leuk voor de mensen van Harten 4.
Ben net als Richardus benieuwd of ook de kortingsactie van vorig jaar overgenomen/meegenomen wordt.
Oh, daar had ik nog geeneens over nagedacht (en ook niet gepost) maar dat was altijd wel 'n leuke actie inderdaad. Ik was vooral ook dolblij met het geweldige diverse assortiment op één plek, scheelde heel wat gedoe.

De website pyrovoordeel.nl houden wij inderdaad aan.
De verkoop/bestellingen vinden dus plaats via de website pyrovoordeel.nl. Het afhalen van het vuurwerk wordt verplaatst naar onze winkel (Harten 4) te Veenendaal.

Op dit moment is het assortiment nog niet helemaal duidelijk, maar het streven is om zeker niet minder artikelen (eerder nog meer) te gaan voeren. We gaan nog in gesprek met de verschillende importeurs, dus ook daar kunnen er nog bij gaan komen. Nogmaals, als jullie producten hebben gemist afgelopen jaar of andere ideeën hebben, laat het ons weten. Wij nemen ALLES mee in de overwegingen.

De speciale VWC-kortingsactie van afgelopen jaar zal er ook zeker in gaan blijven (of het in exact dezelfde vorm is horen jullie nog, maar we zijn zeker niet van plan het voordeel voor jullie te verkleinen).

best jammer!

was zo fijn alles in mijn buurt
en hoop (Ik mis een product) gewoon blijf op site was zeer handig
dus ik hoop dat het gewoon zelfde blijf of beter:P

Laatst bewerkt:
Ha, wat een leuk nieuws dit :) Ik heb er alle vertrouwen in dat Harten4 hier wel raad mee weet! Denk dat het een goede stap is voor jullie ontwikkeling.

Ik hoop op mooie producten met een aangename prijs. Misschien Bonfireworks erin zetten?

Ha, wat een leuk nieuws dit :) Ik heb er alle vertrouwen in dat Harten4 hier wel raad mee weet! Denk dat het een goede stap is voor jullie ontwikkeling.

Ik hoop op mooie producten met een aangename prijs. Misschien Bonfireworks erin zetten?

was d'r al

Oke ik weet al waar ik mijn vuurwerk ga halen dit jaar. Eerst nog twijfels tussen Harten4 en Pyrovoordeel, maar nu is de keus niet moeilijk meer;) Van Harte gefeliciteerd met deze aankoop. En ga zo door!

Hopelijk blijft de service goed, bonfireworks in het assortiment en de 20% kortingsregeling. Dan zien jullie mij dit jaar ook weer terug.. of voor het eerst.. hoe je het ook wil zien.

Jongens en dames, van harte gefeliciteerd met deze uitbreiding!
Maak er wat moois van, we gaan het ongetwijfeld bekijken einde dit jaar! :D

Overname,s in vuurwerkland zijn de orde van de dag.
Grappig dat nu ook winkels dit gaan doen en niet alleen importeurs.
Ik wens de mensen van Harten4 veel succes.
Ik heb in de verslagen van Moontan gelezen dat het hier om klantvriendelijke en servicegerichte ondernemers gaat. Dat moet dus helemaal goedkomen.

Voor mij als liefhebber is deze overname interessant gelet op de vele collecties van Pyrovoordeel en Harten4
Ik heb graag een reis over naar Veenendaal en Ede. (ligt vlakbij elkaar)
Het zou fantastisch zijn als de volgende collecties dan gevoerd blijven/gaan worden:

Bonfireworks
Marijn
Wolff
Royal
Wolff
Showtime
Rubro

Back
Bovenaan