Outrageous

Deze cake viel me een beetje tegen gisteren. Ik had zo'n beetje alle cakes van de oriental lijn en die presteerde vele malen beter. De effecten waren veel kleiner als ik me kan herinneren van de demo's. Voor deze prijs zit hij er volgt jaar niet meer bij.

Bij mij ging hij ook te hoog waardoor de boeketten echt tegenvielen. Daarvoor de City Lights en Weeping Willows hadden veel grotere effecten. De tails waren echt geweldig en het blauw was helder maar hij was niet zo spectaculair als eerder.

Ik vond het een prachtige cake, hij ging inderdaad erg hoog waardoor de boeketten wat kleiner waren, maar die prachtige tails maakte het voor mij helemaal goed.

Ik vond 'm prachtig. En ik was niet de enige. Tussen alle willows van tegenwoordig een goed 'dik' effect.
Panter is inderdaad ook goed. Afhankelijk van beschikbaarheid en prijs wordt een van de twee zeker aangeschaft komende jaarwisseling.

dit blijft toch een van mijn favoriete cakes. vind het gewoon een pracht cake. doordat hij zo hoog gaat vind ik de golden tail erg mooi uitkomen. wat ik wel erg jammer vind in vergelijking met 2009 model dat hij een stuk trager schiet maar hij is zeker weer terug te vinden volgend jaar in mijn collectie!

Wat een super cake! Alleen jammer dat er zo veel mist bij ons was waardoor je de effecten niet super zag vooral het blauw is bijna niet te zien.

Hier een filmpje ervan.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bizar vet ding! Had er dit jaar 2 en ik wil er volgend jaar toch wel wat meer. De tails geven echt enorm veel licht en de boeketten zijn ook fors! Echt een topper!

Mooie cake, vooral de tails maken hem erg mooi.
Deze koop je niet voor de burst, maar voor het sierlijke effect, want dat is het zeker.

Haha, zo veel mensen die gelijk deze niet meer namen na een demo en zo veel slechte berichten. Ik heb hem gewoon gehouden en het was een TOPCAKE! Prachtig en erg fel gezicht in de straat, heerlijk! :D

Ja het was echt een topcake gewoon hoor, gelukkig ben ik niet afgeschrikt door alle demo's en heb ik hem gewoon lekker meegenomen. Totaal geen spijt van gehad.
2 tegelijk hierzo en het leek gewoon de tampico (oud profblok van alpeco).

kwam er net achter tijdens het foto maken van de afgeschoten cakes. dat de finale van mijn Outrageous niet af was gegaan. zaten op het einde nog 4 schoten in. was mij tijdens het schieten niet opgevallen maar wel jammer. maar ondanks dat was het gewoon een regelrechte topper!

Outrageous

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooie zilverstaarten, alleen de grootte van de effecten vielen mij een beetje tegen.

Zo zie je maar weer dat je niet altijd moet afgaan op de mening van anderen, Bonfire werd na bepaalde demo's behoorlijk afgekraakt (waar ik het absoluut niet mee eens was).

ik vond deze cake mooi. (had 'm zelf)
de effecten waren mooi.

echter waren de effecten zo klein! dat viel me tegen. de effectten waren niet groter dan die van de heavy 3. de tail was wel leuk, het effect ook, maar veel te klein.

dit koop k volgend jaar niet weer.

Back
Bovenaan