Outrageous

ik had deze cake ook. mooie effecten. alles werkt gewoon goed inclusief de finale. tempo was er idd een beetje uit das wel jammer.
overigens vond ik bonfire collectie helemaal goed, alles wat ik had van hun werkte goed en was groot en mooi.
maargoed, ieder zijn mening;-)
greetzz

Bij mij ging hij ook te hoog waardoor de boeketten echt tegenvielen. Daarvoor de City Lights en Weeping Willows hadden veel grotere effecten. De tails waren echt geweldig en het blauw was helder maar hij was niet zo spectaculair als eerder.

Zoals gezegd, de tails en het blauw prachtig maar de effectgrootte viel mij echt tegen. Op m'n filmpje ziet het er allemaal wel mooi uit:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Schitterende cake. Komt er dit jaar weer in. Hierbij nog een video van afgelopen jaarwisseling: :)

movie

'k Blijf het jammer vinden van de boeketgrootte van deze pot. Die tails zijn zo geweldig maar daar blijft het helaas bij. Als ze nou de tails gooien bij de Wodka Blue/Treasure Island/Gorgeous i.p.v. de mines of een totaal nieuwe pot (een hogere prijs zou ik geen probleem vinden) dan zou dat helemaal geweldig zijn.

Het is mij nooit zo opgevallen dat deze kleine boeketten heeft dus blijkbaar stoor ik mij er niet aan. Ik vind dit gewoon een schitterende cake met zeer goed uitgewerkte staarten en een erg heldere kleur blauw. Deze zit er dit jaar gewoon weer bij.
Hier nog een filmpje van de Outrageous:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bij deze cake is het inderdaad totaal niet storend. Ik heb ook aan het publiek gemerkt dat zij hem prachtig vonden.. De uitwerking en sierlijkheid van het effect is voor mij veel belangrijker dan de grootte van het effect. Daar is deze cake een goed voorbeeld van (zó klein zijn de boeketten nou ook weer niet trouwens).

Bij deze cake is het inderdaad totaal niet storend. Ik heb ook aan het publiek gemerkt dat zij hem prachtig vonden.. De uitwerking en sierlijkheid van het effect is voor mij veel belangrijker dan de grootte van het effect. Daar is deze cake een goed voorbeeld van (zó klein zijn de boeketten nou ook weer niet trouwens).

Het publiek vond dit ook een prachtige cake. Al kwam dat meer door de tails. Ik was echter teleurgesteld in de grootte van de boeketten. Voor deze cake schoot ik de City Lights en de Weeping Willows van Bon en die hadden beduidend grotere effecten.

en wég waren de mooie lange dikke willows...weer een prachtcake die behoort tot het verleden. Ooit door velen 'mooiste cake' genoemd en zie 'm nou :sad:

Ja zag hem bij de Rijswijkse vuurwerkhal, viel erg tegen liever dan de Panter, zien hoe Bon producten het doen bij oud&nieuw anders liever andere leverancier volgend jaar.

Waar zijn die dikke tails gebleven? Dat was de trekker van deze cake..... Nu blijft er te weinig van over. Jammer, jammer.
Cakes te vochtig of gewoon puur kwaliteit verlies?

Waar zijn die dikke tails gebleven? Dat was de trekker van deze cake..... Nu blijft er te weinig van over. Jammer, jammer.
Cakes te vochtig of gewoon puur kwaliteit verlies?

Je hebt altijd wel eigenlijk floppers en toppers...'t kan elk jaar wel veranderen denk ik...
Bijvoorbeeld: Kijk naar sniper van Wolff..ooit een prachtcake en nu een flopper

We moeten gewoon hopen dat deze cake volgend jaar beter is...:sad:
Iets anders zit er niet op:sad:

Had hem dit jaar voor de 3e keer, en is ook gelijk de laatste keer. Blijft op zicht geen lelijke pot maar het lekkere tempo is er helemaal uit.

Ik had de 2010 versie nog kunnen krijgen en die was echt helemaal geweldig! in 15 seconden was hij helemaal weg, maar dan heb je ook echt een geweldig gevulde lucht:) Ben benieuwd of hij dit jaar weer veranderd maar dat is weer 11 maanden wachten.

Hmm ja ik had er dit jaar 2 en eigenlijk leek het net of ik 2 keer de Wodka Blue had. Ze blijven erg mooi maar toch zijn ze wat duur voor de prijs die je ervoor moet betalen.

Dit jaar maar eens goed overwegen of ik ze nog een keer zal nemen.

ook ik laat deze volgend jaar staan, effect een stuk compacter en ook de tails waren ver te zoeken. nog steeds een mooie bak maar dan moet er minimaal 15 euro af.

Back
Bovenaan