Outrageous

Inderdaad gewoon even afwachten is het beste. In de tussentijd staat iedereen de Outrageous en de Wodka Blue helemaal de grond in te stampen, terwijl het maar één keer is voorgekomen dat ze wat minder presteerden. Wacht gewoon een volgende demo af en kom dan met een oordeel.

Wat iedereen voor het gemak vergeet is dat de afstand tot het publiek bij ANO (te) groot was. Dat was echtwel meer als 30 meter.
Daardoor komen effecten al snel minder over.

Er waren veel meer cakes, ook van andere importeurs die voor mijn gevoel klein overkwamen

Wat iedereen voor het gemak vergeet is dat de afstand tot het publiek bij ANO (te) groot was. Dat was echtwel meer als 30 meter.

Er waren veel meer cakes, ook van andere importeurs die voor mijn gevoel klein overkwamen
70 meter om precies te zijn. Is inderdaad niet een afstand waarin je producten representatief zijn met de filmpjes en zeker niet de straatfilmpjes.

In steenbergen is de afstand gering (er zit alleen een sloot tussen het publiek en de schietlocatie), dus daar zul je het een stuk beter kunnen zien. :)

70 Meter?? :shocked: Das ongeveer t zelfde als dat ik hier buiten sta en er gaat een cake 2 straten verderop de lucht in. Ja logisch dat het klein over komt. Ik zou dus eerst even een andere demo afwachten.

Dat is waar, maar het is ook maar betrekkelijk, want er zijn nog véél meer producten geschoten. Die zouden dan ook tegen moeten vallen als de afstand de oorzaak is (of de rest zou nóg beter moeten zijn).

ik ga hem op 10 december zien ook al zou hij dit jaar misschien minder goed presteren ik neem hem sowieso. vond dit afgelopen O&N gewoon een topper!

Dat is waar, maar het is ook maar betrekkelijk, want er zijn nog véél meer producten geschoten. Die zouden dan ook tegen moeten vallen als de afstand de oorzaak is (of de rest zou nóg beter moeten zijn).
Hoeft niet. Ligt ook aan de stijghoogte van de bombettes. Als bij de ene cake de boeketten erg breed zijn maar de stijghoogte bij wijze van spreke 40 meter is, zul jij als toeschouwer van onderen hetzelfde zien als wanneer een cake met minder brede boeketten op 25 meter hoogte schiet. Dit kan per cake meer verschillen dan je denkt. :)

Ik geef Darksoul toch wel gelijk na de demo in Rijswijk vandaag. Effect is kleiner, oorzaak is gewoon de burst die minder is en daardoor wordt het effect minder verspreid. De goud-zilverentail en palm is nog steeds erg mooi.

Ik vond de Outrageous juist de topper van de demo. Tussen al het goudgeweld vond ik dit de enige cake die onderscheidend was. En wat Patroontje eerder al zei hier, hij gaat ontzettend hoog, waardoor de palm wat kleiner lijkt, maar die is dan ook wel veel dikker als alle andere palms, brocades, camuro's en weet ik wat voor goud we nog meer hebben gezien vanavond. Maar het echte mooie van de cake vind ik toch wel die tail, die is echt uniek.

Ben ik helemaal met je eens. Had hem afgeschreven in Milheeze, maar hij komt gewoon weer op de lijst i.p.v. de City Lights die ik wel tegen vond vallen.
De City Lights in de finale was wel een goede waarbij de sterren langer bleven branden en de boekettenbreder waren..
Die Tails in de Outrageous zijn met recht Outrageous!

Mooie cake,
maar ik had er toch iets meer van verwacht,
naar mijn gevoel verwaaide het effect een beetje.
Filmpje 2 stuks
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

was gisteren de beste pot op de demo! was vorig jaar mijn favoriet en dit jaar weer. deze pot is zijn geld gewoon dubbel en dwars waard. heerlijk die hoog opgaande tails en de perfecte kleur blauw. gewoon een topper!

Back
Bovenaan