Outrageous

Ik moet het helaas met Darksoul en Heartworm eens zijn. Bij mij gaat hier ook een streep doorheen, het is echt niet degene die we gewend waren van Bon. Jammer jammer jammer.

Ik begrijp niet waarom jullie er nu al een streep doorheen zetten. Stel nou dat dit net een slecht karton was, vochtig o.i.d.

Ik begrijp niet waarom jullie er nu al een streep doorheen zetten. Stel nou dat dit net een slecht karton was, vochtig o.i.d.

Dit is niet de enige....

Had 5 potten van bonfire op men lijst, en heb ze er allemaal vanaf gehaald, gelukkig had ik nog niet besteld zeg:bonk:

Jongens ik vindt dat iedereen hier erg vooruit loopt op dingen die op een in mijn ogen vrij donker filmpje toevallig een keer wat minder uit de verf komen, ik weet uit betrouwbare bron dat dit niet de 2010 produkten zijn, maar batch 2009 dus waarschijnlijk is er door foutief opslag wat terug loop in het effect.

Ik zou gewooon eens rustig een paar andere demo's afwachten en daarna beoordelen of het wel werkelijk zo veel slechter is.

Ik had beide cakes vorig jaar(Outrageous en Wodka Blue)en die waren echt stukken groter en voller van boeket dan degene die ik gisteren op de demo heb mogen aanschouwen.Beide had ik 2x op mijn lijst voor dit jaar,maar ze zijn er nu dus wel af.Helaas want ik vond het echte toppertjes.

Straatfilmpje van vorig jaar:

Laatst bewerkt:
In mijn ogen is het nog steeds dezelfde cake. Vergeet niet dat als je er onder staat het een heel ander gezicht is, het filmpje is nou ook niet echt van overtuigende kwaliteit.

@Bert:
Je mag natuurlijk vinden wat je wilt. IK heb hem zowel vorig jaar als dit jaar van dichtbij gezien tijdens een demo. Dat in combinatie met films van vorig jaar, en commentaren van andere mensen die hem nu bij ANO zagen, hebben mij overtuigd. Deze cake WAS bij ANO slechter dan vorig jaar. De enige aanname die ik daarbij maak, is dat de afgeschoten cake bij ANO een 2010 versie was.
Wat ik gister gezien heb, was zeker niet dezelfde kwaliteit als vorig jaar. Waar dat aan ligt kan ik niet bewijzen, maar de argumenten "toevallig slecht exemplaar" en "vochtig opgeslagen" willen er bij mij niet in.

Ik zie nog geen probleem om deze cake van mijn lijst te schrappen, ik heb het filmpje gezien en vond er zelf niks mis mee.
Heb deze nooit eerder gezien op demo, dus kan niet zeggen of die slechter is dan vorig jaar.
Bij mij komt die gewoon in de straat!!

In mijn ogen is het nog steeds dezelfde cake. Vergeet niet dat als je er onder staat het een heel ander gezicht is, het filmpje is nou ook niet echt van overtuigende kwaliteit.

Klopt het filmpje is niet zo best.Film is met een cybershot gemaakt door de buurman.Ik heb deze cake ook vorig jaar op demo's gezien en hij maakte in de straat waar wat ik op de demo zag.De versie die ik nu zag bij Ano was gewoon minder.Waar dat aan ligt weet ik niet,maar het is gewoon een constatering.Ik hoop ook dat het gewoon een minder exemplaar was en dat de rest het weer zoals vanouds doet,maar we zullen het zien.

Helaas heb ik net een mailtje gehad van ANO vuurwerk milheeze dat op hun demo van afgelopen week al het vuurwerk van dit jaar is :) Dus geen foutive opslag of vocht.

Dit kunnen ze verzekeren aangezien ze geen vuurwerk van vorig jaar over hadden en ze alles vrijdag pas binnen hebben gekregen.

Hoop iedereen hier geholpen mee te hebben.

Misschien komt het van de bootreis, dat het nog een beetje vochtig was?

Laten we het hopen, misschien valt het op andere demo's wel hartstikke mee en blijken het toch gewoon toppers te zijn. Ik kan me haast niet voorstellen dat importeur die zo populair is ineens zijn producten laat verloederen.

Laten we het hopen, misschien valt het op andere demo's wel hartstikke mee en blijken het toch gewoon toppers te zijn. Ik kan me haast niet voorstellen dat importeur die zo populair is ineens zijn producten laat verloederen.

Er is wel een wisseling van de wacht geweest natuurlijk, nu Dream Fireworks (of alleen de directeur) er ook mee te maken heeft. Het beleid richting fora toe was ook al anders...mja, hoe verspreid je geruchten :p

Als ik het filmpje van de demo van ANO zie, dan valt het toch vies tegen. En als het bericht van Bob- ook klopt, dan wordt het helemaal een tegenvaller. Ik ga nog een paar demo's af waar deze vast en zeker geschoten zal worden, dus ben benieuwd, maar de opties Outrageous en Wodka Blue worden wel kleiner.

Ik wacht geduldig de demo in Steenbergen af. Als het dan nog but is dan verwissel ik de Wodka Blue en Outrageous gewoon met Treasure Island en Gorgeous, problem solved. :)

Wel raar dan dat deze cake samen met wodka blue een van de weinige tegenvallers is terwijl alles op vrijdag is binnengekomen. Dus alles zou even vochtig moeten zijn.

Ik schat de kans dat het vochtig was dus vrij klein in.

Jij zegt wel dat het de batch van 2010 is, maar dat hoeft nog helemaal niet. Dat de producten de vrijdag van tevoren waren geleverd, wil nog niet zeggen dat het de batch van 2010 is, in andere woorden: het kan zomaar zijn dat dat nog cakes waren met productiejaar 2009 en die nog van vorig jaar bij de importeur lagen.

Ze komen heus niet rechtstreeks vanaf het vrachtschip brengen. De winkelvoorraad van ANO zelf was in 2009 misschien uitverkocht, maar dat wil nog niet zeggen dat dat bij de importeur zelf zo is. ;)

Jij zegt wel dat het de batch van 2010 is, maar dat hoeft nog helemaal niet. Dat de producten de vrijdag van tevoren waren geleverd, wil nog niet zeggen dat het de batch van 2010 is, in andere woorden: het kan zomaar zijn dat dat nog cakes waren met productiejaar 2009 en die nog van vorig jaar bij de importeur lagen.

Ze komen heus niet rechtstreeks vanaf het vrachtschip brengen. De winkelvoorraad van ANO zelf was in 2009 misschien uitverkocht, maar dat wil nog niet zeggen dat dat bij de importeur zelf zo is. ;)

De producten van bonfire hebben nu een blauw label, degene die zij schootte was blauw.
dus weldegelijk producten van 2010 2011. Ze heeft het nog na gekeken voor mij en op de doos stond dat het van dit jaar was en dus kan dit niet anders zijn dan dat ze gewoon slecht zijn.

Ik heb de outrageous vorig jaar met 3 tegelijk geschoten, en dat was echt smullen!!!! Maar wat valt ie dit jaar tegen zeg... op de filmpjes. Even de demo in steenbergen afwachten tot mijn definitieve oordeel.

Back
Bovenaan