mark1600
VWC lid
Ik heb er al één besteld, nu maar hopen dat het een goede is.
dan bel je toch de winkelier op,en dan zeg je dat je door alle negatieve berichten liever een andere batterij kiest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er al één besteld, nu maar hopen dat het een goede is.
Ik begrijp niet waarom jullie er nu al een streep doorheen zetten. Stel nou dat dit net een slecht karton was, vochtig o.i.d.
In mijn ogen is het nog steeds dezelfde cake. Vergeet niet dat als je er onder staat het een heel ander gezicht is, het filmpje is nou ook niet echt van overtuigende kwaliteit.
Misschien komt het van de bootreis, dat het nog een beetje vochtig was?
Laten we het hopen, misschien valt het op andere demo's wel hartstikke mee en blijken het toch gewoon toppers te zijn. Ik kan me haast niet voorstellen dat importeur die zo populair is ineens zijn producten laat verloederen.
Misschien komt het van de bootreis, dat het nog een beetje vochtig was?
Laten we het hopen, misschien valt het op andere demo's wel hartstikke mee en blijken het toch gewoon toppers te zijn. Ik kan me haast niet voorstellen dat importeur die zo populair is ineens zijn producten laat verloederen.
Jij zegt wel dat het de batch van 2010 is, maar dat hoeft nog helemaal niet. Dat de producten de vrijdag van tevoren waren geleverd, wil nog niet zeggen dat het de batch van 2010 is, in andere woorden: het kan zomaar zijn dat dat nog cakes waren met productiejaar 2009 en die nog van vorig jaar bij de importeur lagen.
Ze komen heus niet rechtstreeks vanaf het vrachtschip brengen. De winkelvoorraad van ANO zelf was in 2009 misschien uitverkocht, maar dat wil nog niet zeggen dat dat bij de importeur zelf zo is.![]()