Outblast

De Outblast is en blijft zeker een topper van Hardix! Bij de 10-Tonner in Den Haag verkopen ze 6 varianten (de Poker Cakes) Dit is ook een echte aanrader voor 2013!

Idd n mooie cake, bij "Mooij vuurwerk Rijnsburg" verkopen ze hem ook en nog meer van (Brilliant collectie)
deze cake moet ik onthouden en is naar Rijnsburg gaan hebben wel flink wat keus :)

Dit oudje van Hardix blijft voor mij persoonlijk een geweldige cake.
Had hem in het eerste jar van de 500 grammers, en is er bijna ieder jaar wel weer bij.
Die salvo's blijven geweldig, burst is dik in orde en de effecten zijn redelijk groot.

Deze gaat al jaren mee, maar toch overtuigde deze cake mij gisteren wéér! Een heerlijke rambak met grote en mooie effecten, gewoon een must have! Hij leek mij nog beter dan dat ie was!

Zat net te denken aan deze cake, weet nog goed dat ik deze in 2006 kocht als eerste 500grammer volgens mij.
Leuk om te zien dat het nog steeds een topper is!

Deze cake is prijzig maar ik vindt het tempo zo lekker :D
Hieronder mijn filpmje van afgelopen jaar wisseling :

ik heb deze pot echt jaren gehad. Wat een topper vond ik dat zeg.
Denk niet dat ik die hier nog ergens kan scoren. Zie haast geen Brilliant dealers meer.

ik heb deze pot echt jaren gehad. Wat een topper vond ik dat zeg.
Denk niet dat ik die hier nog ergens kan scoren. Zie haast geen Brilliant dealers meer.

Hardix is opgegaan in Vuurwerkmania. Vuurwerkmania heeft dit jaar op veler verzoek de oude Outblast nieuw leven ingeblazen met de Outblast 2.0. Vuurwerkmania heeft een aardige landelijke dekking en wie weet kun je die dan scoren? Voor meer info over de Outblast 2.0 kijk je hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43765-Outblast-2-0-*NIEUW-2016*&highlight=outblast

Back
Bovenaan