Outblast

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
outwd5.jpg

Artikelnummer: 2538
Artikelnaam: Outblast
Netto Kruitgewicht: 500 gr.
Aantal Schoten: 61 Schots
Aantal Cakes: 1
Effectomschrijving: Een 61 shots cake, red tail to blue star and red glitter, green tail to blue star and green glitter, yellow tail to blue star ad golden glitter, sliver tail to blue star and silver glitter, blue tail to time rain, laatste rij schiet samen.
Afmetingen: 24cm x 20cm x 17cm
Stijghoogte: 45m.
Richtprijs: €.55,00
Verpakkingseenheid: 6/1
Film :

Demo 2013:

Demo 2011:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Handig al die films en beschrijvingen weer. Nu van Brilliant.

Nieuw product van Brilliant dit jaar is de Outblast.
Geweldig blok met maar liefst 61 schoten.
Mooi up-tempo geschoten
Mag voor mij in top 10 van de beste 500 grammers van alle merken.
Ik vind het in verhouding geen duur product.
Een aanrader vind ik het zeker.

Deze cake hebben wij hier ook geschoten met oud en nieuw, en ik vond het werkelijk een toppertje, zeker zijn geld waard.

Schiet elk effect in een zeer hoog tempo achter elkaar... met tussen elk effect een korte pauze.

Deze cake hebben wij hier ook geschoten met oud en nieuw, en ik vond het werkelijk een toppertje, zeker zijn geld waard.

Schiet elk effect in een zeer hoog tempo achter elkaar... met tussen elk effect een korte pauze.

Ik heb zoveel goede verhalen gehoord over deze cake: volgend jaar neem ik hem ook. Als hij tenminste niet 10 euro duurder wordt. Want 39,95 is niet duur.
:cool: :cool:

Dat moet je echt doen, hij is super!

Mijn buurman had hem, en echt een super tempo, en aardig grote boeketten, voor die prijs echt top!

Dat moet je echt doen, hij is super!

Mijn buurman had hem, en echt een super tempo, en aardig grote boeketten, voor die prijs echt top!

Dank je TenJ.
Ik ga dat ook zeker doen. Hij staat ook op de video van vuurwerkcrew.
Prachtig ding is het.
Net wat jij zegt. Razend snel tempo en mooie grote gekleurde boeketten.
:wink: :wink:

Jaja, ook mijn No.1 van de 500grammers die ik gezien heb afgelopen O&N, en ook nog eens de minst dure. Het mooie aan deze cake vind ik het afschieten in salvo's i.p.v. een ritme, zeg maar.. Dit jaar staat ie weer op de verlanglijst voor de freaks die nog twijfelen een filmpje van oudennieuwarchief.nl:
filmpje 2006 Outblast
(Eerst even opslaan, sommige browsers doen 'raar' bij direct afspelen)
Groetjes, Roel. :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor het plaatsen van de film Roel.
Mooie live registratie van een pot die je eigenlijk niet mag missen in je collectie.
Hij staat bij mij inmiddels hoog genoteerd op het lijstje 2007/2008.
Deze pot heeft eigenlijk alles in huis: kleuren,tempo,salvo,s en lange duur voor een relatief lage prijs.
Kortom: waar voor je geld.

groeten terug

Fred

:bye:

WOW deze is goed!!
Hij schiet echt in een geweldig tempo, prachtige boeketten uit die harde knallen hebben. 500 gram kruit, 61 shots en slechts 40 euro.
Dit is de beste 500 grammer die ik ben tegengekomen, en dat is niet alleen voor de prijs. Ik zou deze nog willen kopen voor 55 euro (klopt hard af op de houten tafel.)
Ik, moet, deze, kopen:cool:

Dit is echt een prima cake.
Ik heb hem afgelopen oud en nieuw zelf ook gehad, wat een topper.
De effecten zijn mooi, redelijk groot en erg duidelijk.
Dit jaar staat hij zeker weer op mijn lijst, maar dan 2 keer:D
Een topper dit blokje

Lekker de lekker. Deze in het midden en dan aan beide kanten Phosphor neer zetten of andersom en je hebt gelijk een leuk klein finalespectakel.:)

Dit product is redelijk wat duurder geworden, namelijk van een kleine 39 euro naar een kleine 44 euro.
Het scheeld 5 euro maar hij is zeker nog zijn geld waard.

Tijdens de demo van Hardix vuurwerk schoten ze er 3 tegelijk, en dat was een waar spektakel. ''full sky''

Bedankt Fred, op deze manier krijgt je het beste in beeld wat men in de straat kan en mag verwachten.

Vind persoonlijk de persoonlijke oud en nieuw filmpjes ook geschikte en leuker dan demo films omdat het veel realistischer over komt.

Ik zie dat je mijn filmpje al hebt geplaatst:D, het is een heerlijke pot, lekker tempo, grote effecten en zeker niet duur. kortom een aanrader!!!

Dit is in mijn ogen de topper van het merk Brilliant, wat een cake is dit zeg.
Met 1 tegelijk is hij al super, maar zoals je op de filmpjes van de demo avond kan zien is het met 3 tegelijk een ware oorlog en een compleet gevulde lucht.

De effecten zijn goed, het tempo is bizar en met 3 tegelijk in je straat kan je maar beter dekking zoeken haha.

Deze koop ik dan ook zeker weer dit jaar, en ik hou het zeker niet bij 1x deze cake.

Simpelweg een gigantische topper inderdaad, zeer fijn tempo, ramt alles lekker door en de effecten zijn ook gewoon goed en leuk te noemen. Deze cake sluit al het geweld ook nog eens goed af met een paar fijne boeketten met chrysantemum crackling.

Voor een adviesprijs van €.43,95 werkelijk geen geld, een absolute topper en must have voor diegenen die Brilliant kunnen krijgen. :D

Ik heb deze fantastische cake inmiddels aan mijn bestellijst toegevoegd.
Op de films worden ze met 3 tegelijk afgeschoten, wel een beetje vertekenend,
maar ook als stand alone is het een super cake met een super snel tempo en mooie effecten en kleuren.
Ik ben blij dat ik hem dit jaar kan afsteken.

Deze top cake had ik dit jaar ook weer in mijn collectie zitten.
En ook nu was ik weer meer dan te vreden over, wat een geweldig mooie cake is dit toch.
De effecten zijn gewoon erg goed, het tempo is prima.
Aan de reacties van omstanders is ook te merken dat dit product erg goed scoord.

Volgend jaar is hij er zeker weer bij.

Zeker een topper, had hem voor de 2e jaar op rij. Alleen bleven bij de laatste schoten 1tje erin hangen waardoor er 1sec later alles ontplofde om ons heen. Klonk wel goed, maar best gevaarlijk om 00:15 :)

Back
Bovenaan