Oudejaarstrekking Staatsloterij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Speel iedere maand mee met een heel lot met XL. Echt hoge prijzen nog niet gepakt man toch mee blijven spelen want ja je weet nooit hea...🤪
Ik speel al best lang mee en eerder had je toch zeer geregeld een kleine prijs. €5, €7,50 of €10 of zo. Tegenwoordig is het voornamelijk €0 elke maand. Er zullen wel meer grote prijzen zijn denk ik ….

Ik ben er vorig jaar mee gestopt omdat ik toch nooit ergens iets mee won. Volgens mij heb ik dat vorig jaar hier op het forum ook wel een paar keer geroepen. Nu heb ik hier inmiddels al een Red Lantern Dragon van Wolff gewonnen, een aansteker van Pyroproducts, een prijs (nog niet bekend wat) bij de beste cake tot 500 gram van vorig jaar en laatst VIP kaarten voor de Magnum demo. Misschien betekent dat wel dat m'n geluk gekeerd is en ik zal dan toch maar overwegen om dit jaar weer mee te doen.
Aangezien mijn "winning streak" maar door blijft gaan met de recente toevoeging van de G.O.L.D. bij Hubo XL kan ik er niet omheen, ik moet dit jaar wel meedoen met de oudejaarsloterij...

Koop altijd wel een heel lot aan het einde van het jaar, hoort er een beetje bij. Soms win ik 5 euro of een 10tje, maar veel meer is het niet

Een oudejaarsstaatslot wordt hier ieder jaar ook aangeschaft, alleen nog nooit meer dan 10 euro gewonnen

Abonnementje, dus speel weer gewoon mee. Krijg ook elk jaar een half lot cadeau. Je zal het maar winnen hè.

Jaren terug mee gestopt.
Beste resultaat over ruim 10 jaar meedoen met die trekking,was 1x 7,5 euro en verder 0,prijzen van loten blijft stijgen,kans dat je is echt wat wint is al klein en is met zulke evenementen nog kleiner.
Ik koop van dat geld liever iets anders.

Ik koop dus altijd een straat. Nu zie ik dat je zelfs een boulevard kan kopen. Dit zijn 100 loten, dat is wel echt voor de grove gokkers haha.

Dit jaar ook maar weer een lot kopen. Zag hier afgelopen week bij de Bruna een affiche hangen dat ze nog steeds de winnaar van een Mini Cooper met een lot gekocht bij de betreffende winkel zoeken van de trekking van 2023....

Ik heb een keer 2000 piek gewonnen op zo’n kalender kraslot, de zomer variant ervan. Heb het gevoel dat mijn geluk wel op is. Toch pik ik altijd wel 1 oudjaarslot mee, hoort er toch een beetje bij

Ja mooi vuurwerk budget haha. .

Ik koop wel een paar lootjes. Hoort voor mij bij de oudejaars beleving

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan