Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik speel al best lang mee en eerder had je toch zeer geregeld een kleine prijs. €5, €7,50 of €10 of zo. Tegenwoordig is het voornamelijk €0 elke maand. Er zullen wel meer grote prijzen zijn denk ik ….Speel iedere maand mee met een heel lot met XL. Echt hoge prijzen nog niet gepakt man toch mee blijven spelen want ja je weet nooit hea...![]()
Aangezien mijn "winning streak" maar door blijft gaan met de recente toevoeging van de G.O.L.D. bij Hubo XL kan ik er niet omheen, ik moet dit jaar wel meedoen met de oudejaarsloterij...Ik ben er vorig jaar mee gestopt omdat ik toch nooit ergens iets mee won. Volgens mij heb ik dat vorig jaar hier op het forum ook wel een paar keer geroepen. Nu heb ik hier inmiddels al een Red Lantern Dragon van Wolff gewonnen, een aansteker van Pyroproducts, een prijs (nog niet bekend wat) bij de beste cake tot 500 gram van vorig jaar en laatst VIP kaarten voor de Magnum demo. Misschien betekent dat wel dat m'n geluk gekeerd is en ik zal dan toch maar overwegen om dit jaar weer mee te doen.
Laten we het hopen hahaDe aanhouder wint zeggen ze dan toch?