Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De RoTP en DB Scream stelden mij ook niet teleur. Iets ieler dan eerst, vooral de DB, maar primaHad een fluitpotje van Wolff karton. Moet zeggen het is best te doen om een fluit te creëren met karton.
Ja!!! Vet kleurenspektakel was dat!Wings of Darkness![]()
Of de grotere broer waarvan ik aldoor de naam vergeet....Ja!!! Vet kleurenspektakel was dat!
Maar dan wel graag volledig W-shape en niet trage Z-shape met enkel finale W-shape.Wings of Darkness![]()
Ja de lidu big box en star suitcase waren het beste wat er destijds te krijgen was! Toch denk ik dat de kans groot is dat dezelfde kwaliteit van toen, hedendaags tegenvalt.De ouderen hier kennen hem nog vast wel, was echt een assortiment die er toen met kop en schouders bovenuit stak :
Bekijk bijlage 1807678
De ouderen hier kennen hem nog vast wel, was echt een assortiment die er toen met kop en schouders bovenuit stak :
Poah die heb ik toch ook vaak gestookt. Een van de mooiere assortimenten van toen.![]()
Kleine aanvulling, en volgens mij nog niet genoemd: de echte oude kwaliteit Happiness en Ground Bloom Flowers. En vooral de Starball Contribution, al ben ik bang dat die laatste hem met de huidige regelgeving niet gaat worden.- Some Like it Hot - Pangu
- De complete Sunbeam lijn van Evo
- Winter Night -Evo
- Vette Marja - Marijn
- Zware Jongens - Marijn
- 1e versie Red Maroon
- Super 4 - Broekhoff
Ja klopt indd, afgelopen jaar ook geschoten, maar vind ik toch echt minder en heel korterDe La Bomba is de opvolger van de Estaller, is dus nog te krijgen. De Trueno is zijn grote broer.
100% deze maar dan in compound vorm.Wings of Darkness![]()