Oude tijden herleven

- Some Like it Hot - Pangu
- De complete Sunbeam lijn van Evo
- Winter Night -Evo
- Vette Marja - Marijn
- Zware Jongens - Marijn
- 1e versie Red Maroon
- Super 4 - Broekhoff
Edit: Viking - Wolff

Laatst bewerkt:
De Blackbox Finale van Diamond collection, samen met de Colorful Willow, Heavy Hitz en de Night Blitz waren als kleine jongen mijn eerste echte cakes die ik zelf had gekocht, blijft een bijzondere herninnering. Stelde weinig voor haha! De Black Box Finale was m'n favoriet door zijn kleuren en de draak. Alleen was de Heavy Hitz natuurlijk erg interessant vanwege zijn design!

black-box-finale.large.webpcolor-willow.large.webpheavy-hitz.large.webpnight-blitz.large.webp

Maakt het nog uit welke oude producten het zijn? Van een bepaalde importeur bedoel ik dan, omdat het tot nu toe Rubro/Mania producten zijn geweest die jullie terug hehben gehaald. En er moet neem ik aan rekening gehouden worden met mogelijkheden zoals bijvoorbeeld fluit wat ( nu nog ) moeizamer gaat dan eerst

En als we nieuwe producten noemen, heb je dan nog specificaties/filmpjes nodig om in te leveren in China? Aangezien dat ook wel handig is, daar helpen we jullie zo bij

Panter, Wolff
Dragsters, Wolff (200 en 500 gram versie).
Angel Eyes (Lesli, multicolor palm)
Color Bomb Evuco

- Some Like it Hot - Pangu
- De complete Sunbeam lijn van Evo
- Winter Night -Evo
- Vette Marja - Marijn
- Zware Jongens - Marijn
- 1e versie Red Maroon
- Super 4 - Broekhoff
Kleine aanvulling, en volgens mij nog niet genoemd: de echte oude kwaliteit Happiness en Ground Bloom Flowers. En vooral de Starball Contribution, al ben ik bang dat die laatste hem met de huidige regelgeving niet gaat worden.

Rising Sun (Evuco)
Golden Brocade (Evuco)
Vette Marja/Amazon (Marijn/Witte Tenten)
Hoogmoed (Marijn/Witte Tenten)
Wodka Blue (Bonfire)
Voltage (Rubro)
Daisy Beam (Rubro)
Concerto Rosso (Wolff)
Cruelty (Wolff)
Massive (Burn It)
Pounding Napalm (VuurwerkMania)
Happy Thunder Q (Evolution)
Wall of Gold/Silver XXL (Evolution)
En iets vergelijkbaars als Woede (Marijn/Witte Tenten) of Kappa/Zeta (Zena), ook al lijken die laatsten nog wel verkrijgbaar te zijn

Laatst bewerkt:
Misschien niet het meest wilde product maar vooral nostalgisch, het crown solar pakket uit de crown collection van broekhoff. Eerst een fontein en dan een goede cake en daar 4 van in een pakket.

En dit is niet echt iets wat met dit topic te maken heeft maar mocht iemand met banden in de vw wereld dit lezen breng gooi dan aub eens een balletje op om deze grondbloemen terug te brengen op de markt.
1000014289.jpg
Er zijn meerdere varianten geweest oranje roze en rood maar vooral de kwaliteit en de nostalgie en het doosje van 50 stuks is gewoon prachtig.

Er worden zoveel goede producten genoemd in dit topic, ik snap niet waarom dit ooit allemaal uit het assortiment is gehaald bij de importeurs ..

Ook zie ik best wat producten voorbij komen welke aangepast zijn, waarom is dit ?

Bijvoorbeeld de Heavy Legend 16, waarom heet deze nu Heavy Legend 25 ( 2x 25 shots cakes ) en zijn de salutes eruit gehaald en vervangen voor slappe crackling boeketjes ?

Rubro Spider King is eindelijk weer te verkrijgen, worden de spinners en het cactus effect er ( onbewust ? ) uitgelaten..

Zo zijn er nog wel meer producten welke nog wel bestaan, compleet aangepast, maar wel in dit topic meermaals voorbij komen er is dus wel veel vraag naar blijkbaar om deze in originele staat terug te brengen .

Wel ben ik blij dat de "gouden oude" Rubro Event 4 Seasons en Buurtassortiment 1.0 weer hersteld zijn :)

Laatst bewerkt:
Eigenlijk wel alles van de Crown Collectie. Zoals:

Prodigy pot
Mantronix
19 shots PARADISE
Die 13 shots cakes van Broekhoff, de SUPER 4, daar zaten dan 4 verschillende potten in, o.a. RAVE, VODOO, SI-FU, enz.
Full Sky
Jewel in the Crown
Daarnaast eigenlijk al hun mooie sierpakketten, de kleurrijke starterspakket en Executive pakket
Oh en natuurlijk de 2 PACK EXTREME !! Beste cakes ever!

Al deze producten mogen van per direct terugkomen en dan koop ik alles twee keer! :D

Back
Bovenaan