Oud en nieuw met Kruittuig!!

Heb hier effe 2 foto's kunnen vinden van een letterbord in de maak. Foto's zijn geschoten tijdens de Royal vuurwerkworkshop 2010.
Zo kun je een beetje de afstand inschatten tussen de lances en is goed te zien dat de lances langs de randen van de letter geplaatst zijn i.p.v. centraal. Centraal komt betrekkelijk weinig voor en wordt vaak toegepast door de vuurwerkliefhebber om zo minder lances kwijt te zijn.
Er zijn trouwens lances/lansjes gebruikt met een grotere diameter dan 10mm.

DSC_4050.jpg

DSC_4036.jpg

Bron foto's : The cigarman

Bedankt voor alle geweldige filmpjes tot nu toe.
Door het zien van dit zoort filmpje begint het nog meer te kriebelen.

Ik doe het met plezier hoor!:) Dit jaar zal de videocamera ook zeker weer aanwezig zijn de 31ste en ik hoop ook vooraf, met de verkoop enz.:) Geweldige sfeerbeelden vind ik dat altijd, kijk bijvoorbeeld naar de mannen van het vuurwerkmuseum, da's gewoon sfeer sfeer en nog eens sfeer. Ojah, met een tikkeltje humor erbij!:D

Kan dan ook niet wachten totdat hun dvd weer te koop is in oktober!

Dat zou zeker een goede toevoeging zijn, filmen tijdens de verkoopdagen.
Gaan jullie volgend jaar een dvd uitbrengen?
Want dat zou dan een geweldige dvd worden.
Filmen tijdens de verkoopdagen, goede projecten gezien tot nu toe en veel en prachtig vuurwerk.
Ik zeg doen:wink:

Dat zou zeker een goede toevoeging zijn, filmen tijdens de verkoopdagen.
Gaan jullie volgend jaar een dvd uitbrengen?
Want dat zou dan een geweldige dvd worden.
Filmen tijdens de verkoopdagen, goede projecten gezien tot nu toe en veel en prachtig vuurwerk.
Ik zeg doen:wink:

Die optie bestaat wel ja:) Hebben we het ook al wel over gehad hoor! We hebben nog even om te bepalen of we dit gaan doen ja of nee.

Eerst alle filmpjes van afgelopen jaar nog maar eens hier in het topic gaan zetten. Want ik vergeet het steeds...

Laatst bewerkt:
Zooo dan! Bijna 1 september mannen, bij mij zit de sfeer er echt al goed in! Ik hoop dat het een top seizoen gaat worden met iedereen hier op vuurwerkcrew, dat doen we met z'n allen hé jongens. Hou het gezellig zodat we allemaal optimaal kunnen genieten van de topsfeer die je vanaf 1 september moet voelen! Ik zal as maand alle resterende filmpjes gaan uploaden die ik nog heb van oud en nieuw dat zijn zowel overdagfilmpjes als avondfilmpjes, nog genoeg beeldmateriaal dus:D

Ik trap af met de 10 uur opening van afgelopen jaar!

camera 1
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

camera 2
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het 10 uur project was bestaande uit een Valencia 150 van Original Fireworks uit België, met daarin 900 knallers zoals vlinders en nitraten en ander spul. Daarna gingen er 24 china thunders de lucht in van Katan, eerst 4, erna 8 en daarna 12 stuks!

Het was helemaal te gek, die opening!

Wel kijken in HD/1080p!:)

Topie Casper!

Ik was dit niet in m'n eentje hé Yannick! Dit project was gezamenlijk met: DsNL, Sunseeker, Heartworm en een vriend van me en natuurlijk ikzelf:) Ook naar hun gaat de dank uit en dat we dit jaar overdag een net zo toffe dag mogen hebben, misschien wel een mooiere, want halverwege ging het even fout door een productiefout in een gilpijl die bij sunseeker in zn nek kwam. Dit jaar gaan we dus voor een nog betere dag!

Heerlijk jongens, prachtig project, lekker volgas geweld om mee te beginnen, super dit! Ook die omgeving met dat sneeuw, sfeer ten top! :D

Wow geweldig project. Heerlijk begin van het seizoen en een geweldig sfeermoment. Bedankt en keep up the good work!

Wat een geld dat daar even de lucht in gaat. Daar heb je al een mooie pakket vuurwerk voor om in de avond te gebruiken. Ik vind het wel erg vet wat jullie hier hebben laten zien, maar... ik zelf hou het liever gewoon op een 10000 shots matje o.i.d. :)

Hier zijn weinig woorden voor nodig. Sterker nog, 1 voldoet: HEERLIJK!

De sfeer die jullie/jouw filmpjes meebrengen zal zeer zeker bijdragen aan onze voorpret richting Oud & Nieuw. Ik zie ze dan ook zeer zeker graag verschijnen. :)

2 filmpjes geüpload

DsNL en z'n Nederlandse pruttelmat:bonk: Als je hem gewoon opgerold laat zitten is er zelfs weinig aan. Je kunt het beter een rookbom noemen denk ik:p
+ YouTube Video

Rondje over het schietveld! Kijk eens naar de grond waar de Valencia 150 boven hing, geen sneeuw meer te zien.
+ YouTube Video

Back
Bovenaan