Oud en nieuw compilaties.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Heb je een mooie oud en nieuw compilatie gemaakt? Of heb je een mooie compilatie gevonden op YouTube? Post deze dan hier!

Let op, films met misbruik van vuurwerk worden niet geaccepteerd!!

Dit is die van 2 jaar terug. Die van dit jaar is nog in de maak.
Die hoop ik ergens in het najaar te uploaden, weet nog niet precies wanneer en hoe lang hij wordt, maar ik denk richting een uur wel.

Veel donkere beelden altijd in die compilaties. Vind wat meer licht/iso zoals in de filmpjes van Pyroblom/Flutsjah altijd wel prettig!

Probleem is bij mijn camera dat de sterren dan te fel zijn voor het beel, en dat verpest de beelden ook.
Maar je hebt wel gelijk, het is leuk om de rest van de omgeving een beetje te kunnen zien in het donker.

Bedankt voor de compilaties heren, flink wat tijd en moeite in gaan zitten natuurlijk. Ik kijk elke keer stukjes, want de meeste films hier duren zo wat 1.5 uur, maar vet is het zeker.

Sommige stukken zijn een beetje saai dus vooral doorscrollen als het je te saai word :thumbup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind deze compilatie van Freak Fireworks ook enorm genieten! Vooral het overdag stoken, mooie tijden!

Heerlijk die compilaties, zeker als er nog overdag beelden tussen zitten is het echt genieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan