Oud en nieuw 2011-2012 met de freaks in Amersfoort (filmtopic)

Ja Het was bere-gezellig! Jammer dat je er niet kon zijn,had het berichtje gelezen van stefan,het was geslaagd feestje!

Ja, baalde enorm dat ik niet kon komen, volgend jaar doen we het anders, beter en nog mooier/groter?

Stefan, het Jorge blok was trouwens de JW2000. Op mijn youtube kanaal zie je ook nog een foto en filmpje bij daglicht van deze mooie waaier cake...

mooie filmpjes mooie sfeer,zal wel een hele goeie dag zijn geweest hahahaha

Haha het was geweldig :D op 2 zeurende mensen na. 1 beweerde dat ze hond slimmer was en dat je geen cakes mocht stoken om 10 uur sochtends. en me ma stond erbij en die mocht niet meer kinderen zoals wij voortbrengen want wij staken vuurwerk af. die man zuipt en rookt zich tepletter :p hekel aan dat soort mensen

Haha het was geweldig :D op 2 zeurende mensen na. 1 beweerde dat ze hond slimmer was en dat je geen cakes mocht stoken om 10 uur sochtends. en me ma stond erbij en die mocht niet meer kinderen zoals wij voortbrengen want wij staken vuurwerk af. die man zuipt en rookt zich tepletter :p hekel aan dat soort mensen

Ja Steef, die laatste gast, daar stond ik bij dat hij zijn verhaal deed. Sloeg echt nergens op.
Ik wilde er niet op reageren, was net pas begonnen bij jullie en wilde jullie ook niet beschamen. Als hij dit bij mij had gezegd in mijn omgeving was hij van mij. Gelukkig was je moeder scherp genoeg en droop hij af...
Ik heb eenzelfde persoon meegemaakt 's ochtends om 10 uur, je hoort haar op mijn 10 uur projekt filmpje al schreeuwen. Ook de reden dat ik niet op tijd bij jullie kon zijn, en bedankt...
Maar die persoon bij jou was echt vaag bezig.
Dit zijn nou net de mensen die vuurwerkverbod promoten, totaal niet weten waar ze het over hebben maar het wel verknallen voor ons.
Maar we gaan niet off-topic, zonde van al het moois.

Ziet er goed uit jongens! Als jullie het weer doen volgend jaar, en een plekje overhebben kan ik misschien ook wel even komen buurten. Is 20 minuten rijden.
Ben benieuwd naar de rest van de filmpjes!

Het zijn weer leuke films,de blow out was echt mooi dit jaar weer zo blok,de grote vlinder is lekker ik neem dan wat meer mee.

Back
Bovenaan