Otello

Deze heb ik in 2021 gehad. Goede kwaliteit, heel mooi.
Voor als je deze effecten wil hebben, vind ik een prijs van 140 prima met de huidige prijzen.

Ik wil deze nog wel een keer.

Deze had hier wat last van vonkoverslag, ik zag al dat de reservelont en hoofdlont tegen elkaar zaten en de boel zat dusdanig dicht gelijmd dat ik er niks mee kon. In eerste instantie ging dat goed, maar later is er toch ergens wat overgeslagen en de laatste 2 cakes gingen denk ik tegelijk. Hij hield zich goed staande in de flinke wind, maar zou hem niet nogmaals aanschaffen voor de huidige prijzen.

Mij is de bak enorm goed bevallen. Omdat de defqon pyroshow zonder goodiebag werd uitgeleverd heb ik hem omgeruild voor de Goliath van Pangu en de Otello.

De effecten waren mooi vol, het tempo goed en de hangtime ook.

Uitgerekend heb ik er nu ruim 130,- voor betaald en dat vond ik hem gewoon waard. Deze heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Nog voor 129 te vinden nu bij Vathorst voor de geinteresseerde. Ik twijfel nog om deze aan te schaffen...

Zwaar ondergewaardeerde compound. Presteerde in het introductie jaar op de importeurs demo alles behalve indrukwekkend. Vond deze lijn ook lange tijd in verhouding te duur voor de geboden kwaliteit. Dit jaar voor een heel scherpe prijs in de outlet weten te scoren en absoluut geen spijt van.

5 jaar drogen heeft dit blok in ieder geval goed gedaan, heb hem helaas niet op film maar was een van de betere goudbakken die ik ooit heb geschoten.

Back
Bovenaan