Idd wat een bak en wat een tempo zo had ik meer boxen in mijn bezit met een whooo factor volgend jaar 2 X Top !!wat een klasse bakkie was dit !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Idd wat een bak en wat een tempo zo had ik meer boxen in mijn bezit met een whooo factor volgend jaar 2 X Top !!wat een klasse bakkie was dit !!!
Sowieso een box die tot de toppers van alle boxen behoort, heb er ook weer van genoten!
Ik vind cake 4 persoonlijk minder spectaculair dus die heb ik aan het begin geplaatst.
Deze keer 3 tegelijk. Ging niet helemaal af, zoals de bedoeling was, dankzij vonkoverslag, stonden erg dicht bijelkaar. Desondanks een echte rambak. Aanrader.
Ik had hier best hoge verwachtingen van. Geschoten samen met de Golden Willow box van Zena (welke ik per 2 cakes schoot, cake a+b tegelijk in V en cake c en d tegelijk in V, aangezien die samen ongeveer net zo snel schieten als 2 cakes achter elkaar van de finest).
Juist omdat er dus 3 cakes tegelijk de lucht in gaan W-shape had ik een enorme lucht verwacht, echter, voor deze combi heb ik de Cruel Traction geschoten, waaronder 2 cakes tegelijk en die blaasde deze combi compleet de lucht uit, daardoor viel het ietwat tegen. Zal het filmpje tzt een keer toevoegen om een idee te geven.
Ik heb volgens mij ook de volgorde wat veranderd.
Cake 2 ging bij mij alleen wat te vroeg af, waarschijnlijk door vonkoverslag.
Maar dit is echt een topper. Komt in de buurt van de prof blokken. Heerlijk tempo.
Filmpje:
Weet iemand of deze nog gewoon verkocht worden? Ja toch?