Original's Finest Box

Hele brute box, inderdaad veelste weinig aandacht.

Met de snelheid en grootte komt dit toch wel dicht bij de illegale blokjes.

1 van de betere boxen, filmpje volgt nog.

Denk dat veel mensen het toch wel veel geld vinden voor de tijdsduur.Maar aan de andere kant het geeft wel een kick en dat is zeker wel wat waard top bak! :)

Sowieso een box die tot de toppers van alle boxen behoort, heb er ook weer van genoten!
Ik vind cake 4 persoonlijk minder spectaculair dus die heb ik aan het begin geplaatst.

Ja daar had ik helaas niet bij stil gestaan, waardoor ik de afsluiting wat tegen vond vallen. Maar voor de rest echt een pracht bak, heerlijk tempo.

Ik heb volgens mij ook de volgorde wat veranderd.
Cake 2 ging bij mij alleen wat te vroeg af, waarschijnlijk door vonkoverslag.
Maar dit is echt een topper. Komt in de buurt van de prof blokken. Heerlijk tempo.

Filmpje:

Heerlijke filmpjes allemaal! Cake 4 als 2e of 3e cake gebruiken heeft ook wel wat! :)

Ik heb ervan genoten weer :) net als in 2014-2015 m als finale blok gebruikt.
Ik had ook de Barely Legal Detonation box, die heeft een kleiner caliber als de Finest box maar zijn tempo ligt NOG hoger! Heel indrukwekkend om van dichtbij mee te maken en deed het qua burst net zo goed, al is de boeket grote natuurlijk wel wat kleiner (word wel weer gecompenseerd door het hoge tempo ervan). ik zit dus te denken om volgend jaar als finale eerst de Finest box te schieten en m daarna af te sluiten met de Detonation box. gewoon een groot rambak festijn hahaha heerlijk! :D

Dit zijn echt blokken waar je van de buurt leuke reacties krijgt. :p

Deze keer 3 tegelijk. Ging niet helemaal af, zoals de bedoeling was, dankzij vonkoverslag, stonden erg dicht bijelkaar. Desondanks een echte rambak. Aanrader.

Ik had hier best hoge verwachtingen van. Geschoten samen met de Golden Willow box van Zena (welke ik per 2 cakes schoot, cake a+b tegelijk in V en cake c en d tegelijk in V, aangezien die samen ongeveer net zo snel schieten als 2 cakes achter elkaar van de finest).
Juist omdat er dus 3 cakes tegelijk de lucht in gaan W-shape had ik een enorme lucht verwacht, echter, voor deze combi heb ik de Cruel Traction geschoten, waaronder 2 cakes tegelijk en die blaasde deze combi compleet de lucht uit, daardoor viel het ietwat tegen. Zal het filmpje tzt een keer toevoegen om een idee te geven.

Deze keer 3 tegelijk. Ging niet helemaal af, zoals de bedoeling was, dankzij vonkoverslag, stonden erg dicht bijelkaar. Desondanks een echte rambak. Aanrader.

Hier sloeg hij niet over , maar wel spijt dat ik ze niet met cake 4 heb laten beginnen ipv eindigen :cry:

Ik had hier best hoge verwachtingen van. Geschoten samen met de Golden Willow box van Zena (welke ik per 2 cakes schoot, cake a+b tegelijk in V en cake c en d tegelijk in V, aangezien die samen ongeveer net zo snel schieten als 2 cakes achter elkaar van de finest).
Juist omdat er dus 3 cakes tegelijk de lucht in gaan W-shape had ik een enorme lucht verwacht, echter, voor deze combi heb ik de Cruel Traction geschoten, waaronder 2 cakes tegelijk en die blaasde deze combi compleet de lucht uit, daardoor viel het ietwat tegen. Zal het filmpje tzt een keer toevoegen om een idee te geven.

FF mezelf gequote, heb deel van de cruel traction naast de film van original finest geplakt (die ook nog eens in combinatie met de golden willow box geschoten wordt(dus 1 vs 3 cakes (al had de CT een beetje vonkoverslag).
Het resultaat is hieronder (de camera staat op exact dezelfde plaats en er is niet gezoomd (kan ook niet met deze action cam :P) :

Ik heb volgens mij ook de volgorde wat veranderd.
Cake 2 ging bij mij alleen wat te vroeg af, waarschijnlijk door vonkoverslag.
Maar dit is echt een topper. Komt in de buurt van de prof blokken. Heerlijk tempo.

Filmpje:

Mooie volgorde, vond het wel mooi om te zien dat hij eerst flink aan het rammen is, daarna even rustig en dan weer verder rammen, mooi filmpje!

Back
Bovenaan