Original's Finest Box

Smaken verschillen denk ik.
Ik heb deze 2x in mijn assortiment en worden ook tegelijk aangestoken.
Ik houd wel van chaos in de lucht:cool:

Als ik jou was zou ik hem achter elkaar afsteken als die echt rond de 25 sec duurt. Heb je hele lange redelijke chaos.

Tenzij je er nog wat boxen/potten ervoor afsteekt.

je kan bijvoorbeeld cake, AA doen en dan BB, CC.

Dit is echt een hele dikke aanrader! :) Wat een rambak! Heb deze als laatste geschoten van al m'n doorlontbakken en daar ben ik blij mee want dit was een hele mooie afsluiter! had m onderin doorgelont en die liep als een trein door :D gaf harde klappen en grote goed gevulde boeketten. had dit jaar geen 4 seasons maar dit is een waardige vervanger al was die wel een 10tje duurder. toppertje!

Zeker een mooie box! Ik was onder de indruk van alle (nieuwe) zena boxen die ik op demo's heb kunnen bewonderen! De Finest hier per 2 geschoten.

Dit is echt een een hele goede cake! Dikke volle effecten, Wel raar dat de brutal box dan weer heel erg tegen viel, aangezien het van de zelfde lijn is.....

Ik had hem ook en echt een hele fijne bak dit. Een lekkere rammer. Heerlijk tempo, goede burst, grote boeketten. Heel fijn!

Zeker een van de toppers tijdens de jaarwisseling, prachtige box met een rap tempo en grote en mooie effecten! Had hoge verwachtingen, die maakte deze box zeker waar, staat alweer op het wensenlijstje! :p:wink:

Na het gezien te hebben op enkele demo's en wat straatfilmpjes, maar 2 van deze rakkers besteld bij Vuurwerk Steenbergen! 70 eur p/s! Heb brute plannen met deze beestachtige boxen!

Kijk dat noem ik nou een vette box, wat een heerlijk tempo!
Zelf nog niet geschoten maar hij staat hier bovenaan de lijst voor dit jaar.

Dit zie ik bv liever voor mn centen dan een trage Cruel Traction.

Back
Bovenaan