• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Ugly Joe L02

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Ugly Joe
Artikelnummer: L02
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 5 stuks
Kartoninhoud: 200/5
Effectomschrijving: Nitraat die vooraf een felle fluit geeft en eindigt met keiharde knal
Prijs: 4,00
O.a. te koop bij: www.vuurwerkbelgie.com

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bijlagen

• m_L02.png
    m_L02.png
    37,9 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze kan je beter niet in het gras leggen(gebeurde bij ons.) de fluit blijft hetzelfde maar de knal is super zacht :(

Deze kan je beter niet in het gras leggen(gebeurde bij ons.) de fluit blijft hetzelfde maar de knal is super zacht :(

Bij elke knaller word de knal zachter bij een zachte ondergrond.
En het is slim om deze knaller rechtop te zetten, anders wilt hij door de fluit nog wel eens wegvliegen. :wink:

P1000307.jpg

geweldig leuk stukje knal vuurwerk, leuke fluit, en een goede knal, in het donker ook nog eens een goede flits.

Leuke knaller hoor, eerst even dei schelle fluit en dan knallen met die hap.
Jammer dat er maar 5 in een doosje zitten, maar er zit wel een goed lang lont op.

Leuke knallers, de fluit moet je hem meer voor nemen vind ik. Naar mijn mening te vergelijken met chooet bangers.

Die fluit doet et em juist..

Ik vind hem kwa knal te vergelijken met chooet banger inderdaad..!
Is leuk als je er een paar pakkies voor erbij hebt..

Ik vind dit toch wel een leuke knaller en dat mensen zeggen dat je hem met een chooet banger kan vergelijken vind ik niet waar ik vind deze knaller toch wel harder

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had 2 pakjes ervan. Ik vind ze wel leuk, maar de knal verschilde heel erg. de ene leek wel een chooet banger en de andere een tumping thunder. Het zou ook wel leuk zijn al ze grotere pakken ervan hebben en acties zoals 10 pakken voor 30 euro.

Zo te horen wordt dat nog een stukje lopen waard! Ik was al fan van de Atomicos, maar aangezien die niet bij onze buren wordt verkocht word deze knaller maar de vervanger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan