• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] The Mammoth Z150

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is denk een kwestie van vraag en aanbod.

De supero enzo kosten allemaal 1 euro duurder, en voor de ene euro maakt iedergeval de gewone consument geen verschil. En de meeste freaks maakte daar ook niet een probleem van.

Nu zijn alle spaanse knallers ongeveer even duur en nu kan je goed vergelijken.

Gisteren ging ik om mijn vuurwerk voor oudjaarsavond, uiteraard enkele pakjes the mammoth meegenomen.
Ik doe een van die doosjes open en ik zie dat er een onbedrukte mammoth tussen zit! :D Een uniek exemplaartje haha ^^

15884yo.jpg

Dit zijn echt top knallers! Ze zijn uitstekend afgewerkt en geven altijd een gelijke klap. Ook dit jaar heb ik ze weer, want deze kunnen natuurlijk niet missen!

En de prijs/kwaliteitsverhouding vind ik genoeg, ze zijn misschien duurder als andere knallers, maar je krijgt er wel zekerheid bij dat je een kwaliteit knaller hebt!

Deze gingen echt hard! Samen met de Ugly Joe mijn favoriete knaller. Ze zijn inderdaad goed afgewerkt alleen de prijs vind ik dan wel weer 'redelijk' duur.

Ik vind de prijs ook echt te duur hoor kijk het verschilt misschien maar 1 euro vergeleken met de oude prijs maar als je er meerdere van koopt merk je het natuurlijk wel, en voor deze prijs koop ik liever supero's die duidelijk harder gaan en net zo'n goede kwaliteit is.

Een echte topper! Zeer goed afgewerkt, lekker lange lont, dikke flits net voor de loeiharde knal. Aanradertje

Wat ik zelf echt vet vind aan deze knallers is de afwerking.
Net als bij de trueno's is dit echt goed. Flink lange vertraging, Mooie doffe dreun en leuke flits.
Zelf had ik van alles wat. En mammoth en trueno's staken er bovenuit.
De prijs is nagenoeg hetzelfde dus daar zal het niet aan liggen.
Had ook nog wat spanish crackers en spanish crackers C. Maar die hoef ik niet weer.
Wel leuk voor een keer, maar mammoth heb ik liever.
greetzz

Kun je ze makkelijk ver weg gooien?
Of zijn ze daar veel te licht voor?
Ze zien er in ieder geval erg mooi uit, maar ze zijn wel een beetje aan de kleine kant.
Ik weet nog wel dat mijn neef er eentje in het middelste buisje van een 9-schots potje had gedaan, en van die pot bleef niet meer zoveel over.
~Flipperkip

weet iemand of het er lijm wordt gebruikt tussen het lontje en het papier??> dus waar het lontje naar binnen gaat en waar het touwtje zit :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan