• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] The Mammoth Z150

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarom moet je gips knallers ook altijd rechtop zetten en niet gooien ;)

Klopt, maar dan heb jij waarschijnlijk maar een paar 'gipsknallers'. Ik ben een persoon die van alles wel veel heeft en dan ga je ze niet allemaal rechtop zetten. Kost veel te veel tijd. Nee, voor mij volgend jaar een stuk minder gips knallers.

Houd het gewoon veilig :) Maakt niet uit hoeveel je van die dingen hebt in mijn optiek. Je zal maar zo'n stuk gips tegen je hoofd krijgen (in je ogen ofzo). Dan kun je voor de hele dag stoppen met stoken.

Laatst bewerkt:
Houd het gewoon veilig :) Maakt niet uit hoeveel je van die dingen hebt in mijn optiek. Je zal maar zo'n stuk gips tegen je hoofd krijgen (in je ogen ofzo). Dan kun je voor de hele dag stoppen met stoken.

Ga mij niet vertellen dat je bijv. 200 gipsknallers allemaal netjes op de grond zet, met gestrekte arm aansteekt en 15 meter afstand neemt?

:bonk:

Als je zo'n stuk gips door je thermopeen raam hebt zien gaan, als een kogel gat dan denk je wel anders. Ik zet alles neer ja. Zo veel moeite is dat niet. Wacht maar tot het een keer tegen je hoofd of een auto aan schiet dan denk je wel anders.

Als je zo'n stuk gips door je thermopeen raam hebt zien gaan, als een kogel gat dan denk je wel anders. Ik zet alles neer ja. Zo veel moeite is dat niet. Wacht maar tot het een keer tegen je hoofd of een auto aan schiet dan denk je wel anders.

Over welke knaller heb je het?

Deze heb ik pas in mijn bezit, ik heb er nog geen van afgestoken maar ik kijk er al naar uit ^^ kan niet wachten na al de goede ervaringen te lezen!

fototjes (mag vrij gebruikt worden voor wat dan ook)

by3qb.jpg

fuap7c.jpg

xaw6k3.jpg

bij Zena kosten ze nu ineens ook 9,- zag ik vanavond...
Iemand meer informatie hierover want ik denk dat dit niet zo'n slimme zet is aangezien de Supero en Bombero evenveel kosten en die knallen hoorbaar harder:sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan