hardcore0438
VWC lid
Foto is nu te zien als het goed is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hij gemaakt met zachte gips aan het einde,
En van wat denk je dat chooet is? Original Fireworks ja. Toen ik deze knaller zag, dacht ik gelijk aan de nuke banger. Alles wijst er ook op dat het een omgelabelde nuke banger is. Handig, omdat de nuke banger een foute start had gemaakt ( knalde zeer matig vergeleken met wat ie moest doen volgens Original ). Dan kan je 2 dingen doen:Men filmpje is gewoon gefilmd met een ipod dus daar zal je ook geen verschil op kunnen horen
Gisteren was het me ook direct opgevallen van die nuke bang, en heb het hier over gehad in de shoutbox met iemand maar die zei dat het echt een andere knaller was+ dat de nuke bang van chooet is en deze van OF.
Ik snap het ook niet meer![]()
Hier moet ik het toch opnemen voor Originals.
Ik ben heel kritisch tegenover hen (en anderen) maar ik vind het fout dat net wij dit uitspitten.
Het is niet de eerste keer dat Originals oude nummers gebruikt voor nieuwe knallers.
De kans lijkt mij groot dat dit een verbeterde versie is van de Nuke Banger.
Als deze heel hard knalt is dat enkel goed voor ons, de liefhebbers.
16 euro vor 20 knallers is nooit goed voor ons en zeker niet voor me portomenee!
ik spuug ook niet me gal over Original.
Ik vraag echter alleen een Antwoordt.
Maar goed van zoon antwoord worden we allemaal niet weizer van.
Ik hoop echt dat deze dan rete hard mag knallen!!!
Voor 16 euro koop ik een knal cake waarvond de bombettes waarschijnlijk nog harder knallen ook.. aaah fijn.
dat Original vaker de Zelfde product nummers gebruikt is waar.
Maar nu komt het.. op het filmpje vind ik um maar matig over komen.
Dan erbij geeft de zelfde forum member aan dat de knal in het echt niet veel harder was dan een Nuke banger/als het filmje het weergeeft.
dan hebben we ook nog het apen verhaal over (zogenaamd) zacht gips wat gebruikt zou zijn..
Mocht deze knaller echt als een malle knallen neem ik mijn woorden terug.
Maar dat ik 16 euro teveel vind .. dat blijft echt on veranderd..
Het was niet als uitbrander na jou persoonlijk bedoeld.
Het kwam wel raar over dat je loots beschuldigt en mij hier bena deeld.
Echter verstond ik wat anders onder uitspitten.
Uitspitten kan ook wat anders van betekenis zijn.. Misschien heb ik het een beetje verkeerd opgepakt.
..sorry daarvoor...
Wat was je vraag dan?Leuk een dikke week verder en je krijgt nog geen antwoord.
Het enige wat word verteld is..
Hij knalt harder / even hard dan/als de trueno, en is in de aanbieding.(de knal komen op filmpje echt niet als een trueno over)
Tsja dat was hier al 3x gepost.
Maar goed..
Heb deze getest
Nuke Banger VS Blast.
Blast knalt Nuke bang er makelijk uit
Lijkt net of die dubbel zo hard gaat maar weet ik niet zeker.
Filmpje is mislukt geen geluid helaas test nog wel een keer