[Original Fireworks] B509 Mascleta (120 meter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eind oktober, begin november wordt deze Mascleta weer verwacht (afhankelijk van de vertragingen die de boot eventuaal op zou kunnen lopen)!

Zijn deze dit jaar nou in verschillende lengtes verkrijgbaar? De dummy van dit product hangt aan het plafond in Olen en daaraan hingen kaartjes met verschillende lengtes. Ik ben even in verwarring.

Neen, deze mat blijft voorlopig nog in 1 lengte beschikbaar. De kaartjes die in Olen hangen geven een indruk van hoe lang deze mat wel niet is. Misschien is dit inderdaad een beetje verwarrend en moeten ze daar maar wat aan doen.

Volgens de laatste info is de Mascleta als alles volgens planning verloopt begin November binnen.

Jammer dat zo'n mat waar geen ander product tegenop kan ( op het moment in belgie ) nog steeds niet verkrijgbaar is! Had hem ook graag in mijn straat gehad:p

Jammer dat zo'n mat waar geen ander product tegenop kan ( op het moment in belgie ) nog steeds niet verkrijgbaar is! Had hem ook graag in mijn straat gehad:p

Hij is weer op voorraad.:wink:
Gelukkig maar,ik werd ook een beetje:frusty:

In deze container zit/zat ie:

1173877055_5_1XRy.jpeg

Grappig, dat je dat zo kunt volgen, hoe weet je precies welke container dit is?

Of is het zo dat er maar 1 keer om de zoveel tijd een container komt, met een bepaald product?

Hoi corne,
Is de mascleta op voorraad ???
Ik heb omstreeks 16.30 uur naar original gebeld en er werd gezegd dat deze al uitverkocht was en dat maandag nieuwe zouden komen ???

Grappig, dat je dat zo kunt volgen, hoe weet je precies welke container dit is?

Of is het zo dat er maar 1 keer om de zoveel tijd een container komt, met een bepaald product?

In elke container zitten meerdere items en ik krijg via mail welke container ik op moet pikken

Hoi corne,
Is de mascleta op voorraad ???
Ik heb omstreeks 16.30 uur naar original gebeld en er werd gezegd dat deze al uitverkocht was en dat maandag nieuwe zouden komen ???

De Mascleta is wel op voorraad hoor. Maandagochtend is ie weer in de winkels:wink:

Hij is op voorraad, gelukkig, maar is er wel voldoende voorraad om geen neen te verkopen? Niet dat ik er twintig nodig heb hoor, daarvoor is hij een beetje aan de prijzige kant :p

volgend jaar zit ie in mijn colletie als ie trug word gebracht naar de 90 euro is het nog te doen maar nu is ie veel te duur voor de normale klant voor de freak valt meej maar het mag goed koper

volgend jaar zit ie in mijn colletie als ie trug word gebracht naar de 90 euro is het nog te doen maar nu is ie veel te duur voor de normale klant voor de freak valt meej maar het mag goed koper

Helemaal mee eens. niet iedereen heeft ieder jaar honderden euro's te besteden aan vuurwerk. Maar ja, het is ook wel een heel spectaculair ding, die mascleta :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan