[Original Fireworks] B509 Mascleta (120 meter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een mooie mat is dit zeg, gaat me dromen te boven...
Heeft iemand al een manier gevonden om hem echt van boven naar beneden op te hangen? haha

Nou ik had dus pech met dat ding.
jammer genoeg viel die bij mij 2 keer stil:cry:
Het uitvouwen ging al niet lekker.
Dus daar zal het waarschijnlijk wel aan gelegen hebben
Helaas maar ja al met al knalde die toch wel lekker:D

Pfff deze moet ik hebben man! En wat zijn de prijzen nouw zo'n beedje of is deze alleen te koop bij zena?

Schitterend ding zo op film te zien.
Hij is niet goedkoop, is hij zjn 159 euro waard?
En kan iemand mij iets meer vertellen, over de lengte? Is hij makkelijk uit te vouwen?

Tja, wat is vuurwerk waard? Vergelijkenderwijs is deze knal slinger z'n geld zeker waard, elke knal geeft flink druk en het tempo is hoog, tel daarbij de verbluffende vonkenregen en je hebt een ongekend uniek stuk vuurwerk in je straat Fred. Het uitvouwen vraagt een beetje handigheid maar is zeker niet onmogelijk zo 's avonds op straat.

Mijn 3e en laatste Mascleta filmpje.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor het plaatsen van de films van deze gruwelijke mat. Wat een geweld, heerlijk. Kan er geen genoeg van krijgen.

zou deze ook in de aanbieding zijn bij olen deze maand?
zo ja dan is het helemaal een topper van een mat

Schitterend ding zo op film te zien.
Hij is niet goedkoop, is hij zjn 159 euro waard?
En kan iemand mij iets meer vertellen, over de lengte? Is hij makkelijk uit te vouwen?

159 euro is deze mat zeker weten niet waard, dat heb ik er gelukkig niet voor betaald. Het is absolud een unieke ervaring maar voor 159 euro kan je toch echt beter 3 100k rollen kopen!

Nu met de kortingsactie kan je er gerust 1 aanschaffen, maar door het jaar heen met die absurde prijs zeker weten niet doen!

gr

159 euro is deze mat zeker weten niet waard, dat heb ik er gelukkig niet voor betaald. Het is absolud een unieke ervaring maar voor 159 euro kan je toch echt beter 3 100k rollen kopen!

Nu met de kortingsactie kan je er gerust 1 aanschaffen, maar door het jaar heen met die absurde prijs zeker weten niet doen!

gr

Ik kocht hem toen hij nog € 189 was, maar gelukkig had ik magic hands bij Gijs, 4 3en met dobbelen (50% korting) :D ik had voor € 210 winkelwaarde, ik kreeg het voor € 105.

Laatst bewerkt door een moderator:
Masselaar...

Het is een leuk ding, maar gewoon niet meer waard dan een 100 000 klapper...

gr

100.000 klappers zijn sowieso niets waard, die van Original i.i.g.
Geef ik liever meer dan het dubbele uit voor iets unieks, dat gewoon boven alles uitkomt:wink:

Hij ziet er gruwelijk uit en bedankt voor de filmpjes Sisser en Vinnie. Ik zou het trouwens net als vinnie doen ziet er netjes uit zo opgehangen. Alleen had ik de camera iets dichterbij gezet. Maar het is toch gewoon een mooie gezicht al die vlindertjes hangend in de straat. En dan op het einde een paar super vlinders aan tapen. Want hij mist wel een echte goede eindknal. maar volgend jaar ook maar eentje aanschaffen als ze er dan nog zijn! :)

uhm 105 euro?? typfout denk ik? ik had de korte versie van pyrostar, knalde ook erg lekker:D
nee hoor 105 euro is geen typ fout dit was wat ik er voorbetaalt heb gijs verzekerde me wel dat 105 euro de absolute bodem prijs voor deze mat is .

Hij ziet er gruwelijk uit en bedankt voor de filmpjes Sisser en Vinnie. Ik zou het trouwens net als vinnie doen ziet er netjes uit zo opgehangen. Alleen had ik de camera iets dichterbij gezet. Maar het is toch gewoon een mooie gezicht al die vlindertjes hangend in de straat. En dan op het einde een paar super vlinders aan tapen. Want hij mist wel een echte goede eindknal. maar volgend jaar ook maar eentje aanschaffen als ze er dan nog zijn! :)

Ook leuk om met een paar man te doen waarbij ieder zijn eigen mascleta meeneemt. Maken we er een kilometer traca van. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan