[Original Fireworks] B509 Mascleta (120 meter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een gruwelijk mooie mat deze mascleta.
En als ik alle filmpjes bekijk dan vinden de omstanders dat ook.
Ik neem wel aan dat deze mat aardig wat ruimte nodig heeft, kan iemand daar wat meer over vertellen?

Deze mat heeft inderdaad aardig wat ruimte nodig, mede omdat als je hem in banen naast elkaar legt, hij nog wel eens door overslaant vuur dubbel wil gaan lopen. Het is wel een super goede mat , echt geweld. Helaas is de prijs wel wat aan de dure kant, maar das ook het enige minpunt aan deze mat.

Groetjes

Dank voor je uitleg fred810
De mascleta ligt overigens pas aug/sept weer in de winkels, dus na de zomervakantie.

@ Fred,
Het filmpje dat je nu post staat al twee keer op de eerste pagina, haha, ondanks dat bedankt voor de moeite hoor!:D

Maar wat een monster van mascleta, wat een geweld, maar ook wat een prijs(in verhouding valt het natuurlijk mee, je krijgt toch flink wat vlindertjes dr voor terug), maar daar in tegen is hij erg snel over. Misschien met wat korting dat hij wel aantrekkelijk word voor mij:)..

Deze mat is dubbel en dwars zijn geld waard, echt ongelooflijk hoe hard en wat een tempo! Ik heb hem ook gehad, en het was een hele klus om hem op een (redelijk klein) veldje uit te leggen (in de knoop):p Was wel leuk om te doen. Je merkt er eerst niks van, maar na ~60 seconden hoor je een pieptoon :p (zo ver er vanaf stond ik niet trouwens, kan aan mij liggen)

Ik wil hem eigenlijk binnenkort eens gaan halen deze mat. Zijn ze eigenlijk er nog wel? En worden ze nog eens ge-importeerd of was dit eenmalig en niet zo'n groot succes?

Ik wil hem eigenlijk binnenkort eens gaan halen deze mat. Zijn ze eigenlijk er nog wel? En worden ze nog eens ge-importeerd of was dit eenmalig en niet zo'n groot succes?

een succes was het zeker en na verwachting zullen ze eind augustes binnen komen!
(was al gepost:wink:)

Heb geen ervaring met vuurwerk halen in België en vroeg mij af..
Kan zo'n mat als deze nou ook gekocht worden door de Nederlandse particulier? Zo nee, wat is er dan wel voor nodig om zo'n mat te kunnen bemachtigen?

Gr

Helaas waren ze vorige week nog steeds niet in Olen te verkrijgen... Ben vergeten te vragen wanneer wel...

Nu nog steeds niet :( worden in Oktober ongeveer verwacht maar ligt natuurlijk aan de boot of die een beetje doorvaart ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan