Original beantwoordt jullie vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen jullie The chain 500 aanpassen zodat die niet meer zo razend snel voorbij is?

dan is hij te sloom dan weer tesnel.
ik denk dat ze niet altijd iedereen tevreden kunnen houden!
een betere optie is om 2 soorten chains te verkopen:wink:

Kunnen jullie The chain 500 aanpassen zodat die niet meer zo razend snel voorbij is?

Zo snel is de CT 500 toch ook weer niet voorbij, volgens my was het de 500 mat van Choeet die super snel ging. Correct me if I am wrong :rolleyes:

Tip.
Haal hem uit elkaar.
Plak op de losse knallers een stukje visco van 5 cm.
En steek ze per stuk af.
En zo ie zo, nu gaat ie niet meer zo snel.

Kom mensen, de kwaliteit van deze mat is dat ie lekker hard is en lekker snel is.
Wil je langzamer spul, ga dan op zoek naar iets anders...

Beste Kees,
meningen zijn hierover natuurlijk vaak verdeeld. de chain thunders zijn echter matten die voor het nodige geweld moeten zorgen! een snelle mat zorgt voor meer geweld. uiteraard is de duur dan wat korter. we hebben dan ook redelijk wat verschillende matten met verschillende snelheden: http://www.vuurwerkbelgie.com/productenbe/thumbnails.php?album=2
de Valencia, de king cracker en de centipide zijn enkele voorbeelden van iets tragere matten.
probeer de R409 paperless firecracker eens! een mat van Crackling met eindbom. Crackling??? jazeker, en hard!

groet,
Lesley

Lesly, wat zijn de verwachtingen wat er voor dit jaar uitkomt op het gebied van knal vuurwerk of kunnen we niet iets nieuws verwachten aangezien jullie aanbod al groot is op dit terrein

Beste Ylke,
ons aanbod is inderdaad ruim. enkele productsn zoals de L02 Ugly Jo, B512 nuke bang, Z125 double bang en de L03 mini vlinder zullen voor velen nog een nieuw product zijn aangezien die vorig jaar pas wat later binnen waren. waar we ook veel van verwachten is de grondbloem met knal. dat ding gaat echt goed hard!

niets nieuws?? natuurlijk wel! sinds kort liggen de nieuwe strijkers van Chooet op de planken. en er is een nieuwe vlinder onderweg!

groet,
Lesley

Och, kan die vraag ook beter hier stellen:

Zijn er nog grote Mascaleta's? Want ik wil een dezer maanden even eentje ophalen vorig jaar zat ik finincieel wat minder maar dit jaar is alles weer opgelost waardoor ik wel eentje kan proberen en waarom wachten tot oudjaar, nietwaar? En als ze uitverkocht zijn, komen er dan weer nieuwe. Of was de actie toch niet zo geslaagd dat er geen nieuwe lading komt?

Alvast bedankt! :)

Och, kan die vraag ook beter hier stellen:

Zijn er nog grote Mascaleta's? Want ik wil een dezer maanden even eentje ophalen vorig jaar zat ik finincieel wat minder maar dit jaar is alles weer opgelost waardoor ik wel eentje kan proberen en waarom wachten tot oudjaar, nietwaar? En als ze uitverkocht zijn, komen er dan weer nieuwe. Of was de actie toch niet zo geslaagd dat er geen nieuwe lading komt?

Alvast bedankt! :)

De mascleta's worden na de zomer vakantie verwacht, voor verdere informatie hierover kan je natuurlijk altijd even bellen

ZENA Olen
Lammerdries_zuid 16a
(Industriezone Olen-Z.3)
2250 Olen
Tel: +32 (0)14 854 181

Waarop kan ik de prijzen baseren voordat de prijslijst van dit vuuwerk seizoen komt? Op die van 2009, of kan ik het pas zien in de winkel?

Hallo,

Ik heb een 100.000 klapper met knoopsysteem aangeschaft.
Ik zie dus de touwtjes die ik kan knopen, maar het is zeker geen visco of iets dergelijks. Moet ik deze aanelklaar knopen, of zie ik dan iets over het hoofd? Aangezien een touwtje mij weinig magie lijkt te doen.
Kan iemand a.u.b. simpel stap voor stap uitleggen hoe ik aan de slag moet?

Met vriendelijke groet.
-tDP

Hallo,

Ik heb een 100.000 klapper met knoopsysteem aangeschaft.
Ik zie dus de touwtjes die ik kan knopen, maar het is zeker geen visco of iets dergelijks. Moet ik deze aanelklaar knopen, of zie ik dan iets over het hoofd? Aangezien een touwtje mij weinig magie lijkt te doen.
Kan iemand a.u.b. simpel stap voor stap uitleggen hoe ik aan de slag moet?

Met vriendelijke groet.
-tDP

Als het goed is bedoel je met touwtjes dit:

Foto heb ik van zelle007
ruxmav.jpg

Je kan ze gewoon net als een schoenveter strikken:wink:

Ok, dankjewel!
Ik kon me in eerste instantie nauwelijks voorstellen dat het zo simpel
kon!

-tDP.

Extra info: Het is geen lont wat je aan elkaar knoopt. De mat is op dat punt al lichtelijk over elkaar heen gerold, zodat als je de touwtjes aan elkaar knoopt de 2 delen elkaar overlappen, en dus de overlapping zonder problemen in elkaar overloopt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan