killerdome
VWC lid
Ik weet niet precies waarom hij niet meer verkocht wordt. Wel is bekend dat hij alle kanten op schoot, niet echt veilig dus.![]()
dit is ook de reden dat ie uit het assortiment is

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet precies waarom hij niet meer verkocht wordt. Wel is bekend dat hij alle kanten op schoot, niet echt veilig dus.![]()
Kunnen jullie The chain 500 aanpassen zodat die niet meer zo razend snel voorbij is?
Kunnen jullie The chain 500 aanpassen zodat die niet meer zo razend snel voorbij is?
Zo snel is de CT 500 toch ook weer niet voorbij, volgens my was het de 500 mat van Choeet die super snel ging. Correct me if I am wrong![]()
Lesly, wat zijn de verwachtingen wat er voor dit jaar uitkomt op het gebied van knal vuurwerk of kunnen we niet iets nieuws verwachten aangezien jullie aanbod al groot is op dit terrein
Och, kan die vraag ook beter hier stellen:
Zijn er nog grote Mascaleta's? Want ik wil een dezer maanden even eentje ophalen vorig jaar zat ik finincieel wat minder maar dit jaar is alles weer opgelost waardoor ik wel eentje kan proberen en waarom wachten tot oudjaar, nietwaar? En als ze uitverkocht zijn, komen er dan weer nieuwe. Of was de actie toch niet zo geslaagd dat er geen nieuwe lading komt?
Alvast bedankt!![]()
Is het befaamde, beruchte en beresnelle 3M lont al weer binnen?
Tussen nu en oktober komen de containers binnen.
En daar zit oa. in: Pluto, Uranus, Mascleta, Mandarin2000, Warrior collection, Thumping thunder, rose lont + nog wat nieuwe artikelen.
Hallo,
Ik heb een 100.000 klapper met knoopsysteem aangeschaft.
Ik zie dus de touwtjes die ik kan knopen, maar het is zeker geen visco of iets dergelijks. Moet ik deze aanelklaar knopen, of zie ik dan iets over het hoofd? Aangezien een touwtje mij weinig magie lijkt te doen.
Kan iemand a.u.b. simpel stap voor stap uitleggen hoe ik aan de slag moet?
Met vriendelijke groet.
-tDP
Als het goed is bedoel je met touwtjes dit:
Foto heb ik van zelle007
image
Je kan ze gewoon net als een schoenveter strikken![]()
Ok, dankjewel!
Ik kon me in eerste instantie nauwelijks voorstellen dat het zo simpel
kon!
-tDP.