Original beantwoordt jullie vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer komen de nieuwe produkten binnen?
Verwachten jullie ze deze week al want dan wil ik kijken of ik nog een tripje kan plannen.

Er druppelen elke keer nieuwe producten binnen. Men kan alleen niet precies zeggen wanneer omdat dit met de logistiek te maken heeft. Zodra er iets nieuws binnen is meldt iemand van Zena dit.

Volgende week hebben we ook een gesprek met Ramon,de directeur van vuurwerkbelgie.
Mocht je nog vragen hebben die je zou willen weten stel ze gerust.

Laatst bewerkt:
Komen er dit jaar ook weer nieuwe produkten binnen?
Zo ja, welke en hoeveel?
Komen er nog nieuwe knallers en pijlen binnen?

Er ware geruchten aangaande de classificering van de 75 Grams pijlen. Blijven deze 1.4G en dus te koop voor de freaks of gaat daar verandering in komen?

Mijn vraag is of ze meer daylight producten gaan maken. Zoals de smoking umbrella. Vind het altijd wel leuk om overdag wat speciaals te stoken
:rolleyes:

wanneer zullen de voorraden weer oppeil zijn, want ik neem aan dat er veel in januari is uitverkocht.....
is denk ik wel handig om te weten voor de freaks die nog naar belgie willen :D

Beste lesly,
ik had de vraag of er nog een nieuwe multiklapper gaat uitkomen en/of andere nitraten?
ook de vraag is de Choeêt Multi-Bang nog steeds verkrijgbaar

Beste lesly,
ik had de vraag of er nog een nieuwe multiklapper gaat uitkomen en/of andere nitraten?
ook de vraag is de Choeêt Multi-Bang nog steeds verkrijgbaar

De Multi bang is er al een hele lange tijd uit. Die komt ook niet meer terug. Je hebt wel een double bang. Die zet je neer, steek je aan. Knalt de lucht in en geeft daar nog een knal. Ik moet zeggen dat die voor dat formaat lekker hard gaan.

Lesly, wat zijn de verwachtingen wat er voor dit jaar uitkomt op het gebied van knal vuurwerk of kunnen we niet iets nieuws verwachten aangezien jullie aanbod al groot is op dit terrein

De Multi bang is er al een hele lange tijd uit. Die komt ook niet meer terug. Je hebt wel een double bang. Die zet je neer, steek je aan. Knalt de lucht in en geeft daar nog een knal. Ik moet zeggen dat die voor dat formaat lekker hard gaan.

ok ik was namelijk in de veronderstelling dat ze nog verkocht werden aangezien ze op de site van zena nog gewoon stonden is wel jammer
waarom worden ze niet meer verkocht las de multi-thunder wel verkocht mag worden?

nou ja anyways bedankt

ok ik was namelijk in de veronderstelling dat ze nog verkocht werden aangezien ze op de site van zena nog gewoon stonden is wel jammer
waarom worden ze niet meer verkocht las de multi-thunder wel verkocht mag worden?

nou ja anyways bedankt

Ik weet niet precies waarom hij niet meer verkocht wordt. Wel is bekend dat hij alle kanten op schoot, niet echt veilig dus. :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan