Orc

Heb het even nagevraagd bij mijn dealer, maar krijg gewoon 4x4, dus in mijn geval 16 pakjes!:D Dat wordt lekker stoken!

Nice ik heb ook 4x4 dus dat stelt mij wel gerust als tenminste 1 dealer gewoon wilt geven wat er besteld is. Ik kan het wel begrijpen als iemand bijvoorbeeld 20x4 heeft gekocht en dat ze door 2 dozen orc branden zonder winst dus dat ze het moeten annuleren ofzo

Credits aan Pyrotwinz voor de beelden. We hebben hier natuurlijk al meerdere filmpjes van gezien, maar dit ziet er echt ontzettend goed uit. Kijk er ontzettend naar uit om deze toppers ook zelf in de straat in actie te zien.

Hier ook 15 pakjes van besteld, en met de video hierboven erg blij mee. Mooi stookspul voor tussendoor.

Ik maak me toch een beetje zorgen of dit product wel door de keuring komt. De cat 2 knetterballen waren ook verboden vanwege de uitwerking ervan toch?

Ik mag hopen dat ze er wel doorheen komen... Vind ze te mooi om te moeten missen, maar we gaan het meemaken. :copper:

Ik maak me toch een beetje zorgen of dit product wel door de keuring komt. De cat 2 knetterballen waren ook verboden vanwege de uitwerking ervan toch?

Volgens mij had die keuring iets verzonnen rondom het idee dat knetterballen niet moeten/mogen behoren tot cat 2 dus dat kunnen ze bij deze ''all at once fonteinen'' niet verzinnen

Laatst bewerkt:

Nee, er was simpel gezegd geen categorie groep in het RACT ( weet je wel, de afwijkende regels op de algemene CE wetgeving voor consumentenvuurwerk ). Dus daarom konden ze helaas niet verkocht worden. Klinkt heel suf en dat is het ook, overal in ieder land die de CE wetgeving heeft mag het wel verkocht worden. Maar dit effect is misschien zelfs dikker omdat het door de koker er wat heftiger uit komt. Dus eigenlijk pakt het mooi uit! Of ieder geval minimaal zo dik.

Maar er mag dus niet meer dan 15 gram van die knetters in zitten?

Ik vraag me eigenlijk af hoe hard een enorme crackle bal knalt? Haha. Een 20 inch crackle en dan daar een mega orc van maken. Haha. Een soort 1000kg crackling all at one :thumbsup::D

Credits aan Pyrotwinz voor de beelden. We hebben hier natuurlijk al meerdere filmpjes van gezien, maar dit ziet er echt ontzettend goed uit. Kijk er ontzettend naar uit om deze toppers ook zelf in de straat in actie te zien.

Wat een heerlijk stookvoer! Erg blij dat ik 4 pakjes besteld heb :)

Dankzij een maat kwam ik erachter dat ze hier in de buurt nog te koop waren voor een mooi prijsje, dus ook nog maar even last-minute 10 pakjes ingeslagen. Perfect stookvoer.

Ziet er serieus leuk uit ja, kon ze van de week al niet meer bestellen, maar weet zeker dat ik deze wel zal zien in de straat.

Back
Bovenaan